سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

دوشنبه، فروردین ۱۶، ۱۳۹۵

پولشویی و رسوایی مالیاتی بی دلیل!


گفتار نیک 16 فروردین 95: حسین پویا
بازپخش یادتون نره لطفا
از دیروز خبر مهمی تبدیل به خبر اول خبرگزاریها شده که حیرت انگیز است. یک گروه بین‌المللی از خبرنگاران تحقیقی، مدارک تازه‌ای از «پول‌شویی‌های» عظیم برخی از سران کشورها و همین‌طور افراد سرشناس ورزشی و سیاسی منتشر کرده‌است که می‌تواند از بزرگ‌ترین افشاگری‌ها در نوع خود در تاریخ به‌شمار بیاید. بنا بر این گزارش، یک شرکت در پاناما به ثروتمندانی از سراسر جهان و از جمله برخی رهبران و افراد سرشناس کمک می‌کند تا برای پرداخت نکردن مالیات، پول‌هایشان را در کشورهای دیگر ذخیره کنند.
به نظر بنده این رهبران و افراد سرشناس، که ظاهرا پوتین و یک دوست نزدیکش هم جزو آنها هستند، که برای فرار از مالیات پرداخت کردن دست به دامان این شرکت پانامایی شده اند خر هستند. گاو هم هستند. نه به این دلیل که چون در مسائل اقتصادی شرکت کرده اند و به قول خمینی مرحول اقتصاد مال خره، بلکه برای اینکه اصلا انگار یک عمد دارند که از رهنمودها و رهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت استفاده نکنند. بیچاره مقام عظما سالهاست که این مسئله پرداخت مالیات را در ایران ریشه ای حل کرده است و اونوقت این رهبران و افراد سرشناس احمق میرن دست به دامان اون شرکت در پاناما میشن.خاک بر سر پوتین که از دوست نزدیکش عاقا استفاده نمی کنه. خوب اینجاست که آدم فکر می کنه که اینها همه دست به دست هم دادن تا علیه عاقا توطئه بکنند و دست استکبار جهانی از آستین اینه بیرون آمده و به عاقا و نظام الهی ایشان ضربه  بزنند. این افراد بجای اینکه مخفیانه پولشان را به اون شرکت پانامایی بفرستند تا اون شرکت توی شرکتهای مختلف صوری و غیر صوری سرمایه گذاری کرده و درآمدهای مربوطه را بدون پرداخت مالیات و با کلک به دست طرف مربوطه برساند، میتوانستند از عاقا کمک بگیرند. الان ما شرکتها و بنیادهای گردن کلفتی نظیر بنیاد آستان قدس و بنیاد مستضعفین و شرکتهای مختلف اقتصادی سپاه پاسداران در ایران داریم که علنا و نه مخفیانه به کارهای اقتصادی مشغولن و درآمد سرشار دارن و یک ریال هم به دولت ایران مالیات نمیدن و دولت هم غلط می کند که اعتراض کند. فرمان مالیات ندادن اینها را هم خود مقام عظما خطاب به دولت و مجلس امضا کرده. خوب اون افراد و مخصوصا پوتین اگر پولشان را در شرکتها و سازمانهای مختلف اقتصادی و درآمد زا در ایران بکار می انداختن و از عاقا هم درخواست میکردن که اونها را هم مورد لطف قرار بده، اونوقت هم کمکی به سرپاماندن حکومت عاقا کرده بودن که زیر بار مسائل اقتصادی کمرش دوتا شده، و هم بدون دادن مالیات میتوانستند درآمدهای میلیاردی مربوطه را به مملکت خودشون یا هرجا که میخوان منتقل کنند و آب هم از آب تکان نخوره و افشاگری هم نشه. تازه با پرداخت مبالغ ناچیز به برادران قاچاقچی سپاه، میتوانستند پولها با بصورت شمش طلا در ترکیه و یا سهام در هر جای دنیا که بخوان تحویل بگیرن. بعله! 

هیچ نظری موجود نیست: