سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

جمعه، شهریور ۳۱، ۱۳۹۱

خصوصی از سیدعلی به اوباما

السلام ای رهبر کل جهان
رهبر مستضعفِ مستکبران
 
 خود تو میدانی که من هم رهبرم
گرچه یک عمامه دارم بر سرم
 
لطف تو چون شامل ما میشود
نیش برخی دوستان وا میشود
 
گر حمایت های تو از ما نبوت!
این حکومت پیش از این کردی سقوط
 
بنده در ظاهر تو را "سَبّ" می کنم
لیک در خلوت برات تب می کنم
 
"دژمنان" من همیشه در کمین
تا بکوبند این ولایت را زمین
 

۳ نظر:

ناشناس گفت...

شعرت عاليه خيلى باحال بود لذت ميبرم وقتى شعرهاى فتيشى براى سيد عليل ساختهميشه واقعأ دست درد نكنه

ناشناس گفت...

شعرت عاليه خيلى باحال بود لذت ميبرم وقتى شعرهاى فتيشى براى سيد عليل ساختهميشه واقعأ دست درد نكنه

ناشناس گفت...

مزخرف بود