سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

یکشنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۸۸

محمود احمدی نژاد و میرحسین موسوی رقبای انتخاباتی

محمود احمدی نژاد و میرحسین موسوی رقبای انتخاباتی




به زیر بار سنگین ولایت
شکسته استخوان انتخابات

برای محرمیت صیغه کرده

خود رهبر مامان انتخابات



چهارشنبه، اردیبهشت ۰۲، ۱۳۸۸

مشدی آقا


آهای آهای مشدی آقا/ بیا بریم شعار بدیم
بگیم که ما اتم میخوایم/ امریکا رو فرار بدیم

توی تنور اتمی / باید که تافتون بپزیم
با گندم امریکایی / بیا بریم نون بپزیم

دوشنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۸۸

جهان احمدی نژادی شد




آرزوی احمدی نژاد این است که جهان "احمدی نژادی" بشود





قاتلان قاضی اند و دادستان
موسوی دادستان کل جهان

حکم توهین به جانشین امام
سیصدو شصت و چار بار اعدام



هان جهان احمدی نژادی شد
سیدعلی غرق دود و شادی شد

جمعه، فروردین ۱۴، ۱۳۸۸

پاسخ خامنه ای به اوباما




من از اول دشمن اعدام بودم جان تو
خبث بدگویان مرا بدنام کرده اینچنین


این که می گویند ما در بند و زندان می کنیم

جان عمه م شایعات است و دروغ الاولین


ادامه شعر در اینجاست پاسخ خامنه ای به اوباما

پنجشنبه، فروردین ۱۳، ۱۳۸۸

مصاحبه خبرگزاری فارس با موفق الربیعی

خبرنگار خ: خیلی خوب داش نمیخواد اینقذه روضه بخونی از "آقا" ایراد بگیری. خوب گوش کون ببین چی میگم. بگید سربازاتون به زور بیریزن توی خونه هاشون و یه چیزایی اونجا بذارن. مثلا وافور و مواد مخدر. چندتا بطری عرق سگی هم بذارید. فقط مواظب باشین برادرا عرقاشو نخورن جاش آب بیریزن که خیطی بالا بیاد. بعدش بگین تو رادیواتون بگن اینا را اونجا پیدا کردید. توی نماز جمعه هم اعلام کونین و بعدشم شعار مرگ بر منافق بدین. حالیته؟

سه‌شنبه، فروردین ۱۱، ۱۳۸۸

سیزده به در در راه است. به پیشوازش برویم









در سیزده بدر به دشت و صحرا برویم
زیبایی گل را به تماشا برویم
چون دشمن زیبایی و سبزه ست آخوند

هان، بهر چزانیدن ملا برویم




یکشنبه، فروردین ۰۲، ۱۳۸۸

رند دموکرات. یک شعر قدیمی

برای همه ی آنهایی که از ته دل دموکراتند


من رند دموکراتم و سانسور ستیزم
از بسکه ستیزیده ام انگار مریضم

چهارشنبه، اسفند ۲۸، ۱۳۸۷

نشانی از فرهنگ و ادب "خط امام" که توده ایهای خائن آنرا "ضد امپریالیستی"!! خواندند



شاید هم بتوان این را نمادی از دموکراسی و یا به قول ملاها دومکراسی مدل ولایت فقیه خواند ...

سه‌شنبه، اسفند ۲۷، ۱۳۸۷

برای شادی شب عید- "رای حاج رمضون





نه بله حاجی آقا. موضوع اینا نیست. راسیتش تا دوسه ماه قبل پایش را کرده بود توی یک کفش که شما پا در میانی بکنی که ایشان بشه رئیس دانشگاه. خلاصه کلی برایش روضه خواندیم تا قبول کرد که تا درسش را تمام نکرده و دکتر نشده باید به عنوان دانشجو توی همین دانشگاه دکتری بمانه و بسیجی خوبی برای "آقا" باشه.

شعر نوروزی جدید

برای شادی هموطنان عزیز و بخصوص همه کسانی که برای رهایی ایران از چنگال ملاها تلاش و مبارزه می کنند

در دولت ملای پدرسوخته ی دجال
ممنوع شده در همه جا خنده و شادی

افتاده چو بختک به سر سفره نوروز
یک احمدی بی سر و بی پا و نژادی

اما چو رسد عید ز ره، ملت ایران
بنماید از اعقاب خودش ذکری و یادی

آنگه بزند در دهن شیخ تبهکار
تا شیخ از این پس نزند حرف زیادی
برای خواندن همه ی شعر اینجا کلیک کنید شعر نوروزی

جمعه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۷

بهاریه ای تقدیم به همه ی آنها که دوستشان دارم





زمستان رفت و نوروز از ره آمد
بهار شاد و پیروز از ره آمد

شکوفه خنده زد بر شاخ گیلاس
به صد رنگ دل افروز از ره آمد

به جنگ دشمنان عید و شادی
دوباره حاجی فیروز از ره آمد
دل آخوند از نوروز خون است

با تبریک عید به همه ی مجاهدان و مبارزان راه آزادی وطن. نوروز بر همه آنانی که "گواهی درد را با قلم، به چشم جهانیان پدیدار می کنند" مبارک.
با امید سرنگونی هرچه زودتر رژیم جهل و جنایت آخوندی.

دوشنبه، اسفند ۱۹، ۱۳۸۷

نمایش در دفتر مقام عظمای ولایت فقیه. پرده دوم






رئیس دفتر: اولا که بسیار طبیعی است که شما مسائل شرعی را نفهمی. این که خجالت ندارد مومن. خوب بهر حال فهمیدن کار ما علما است. شما مومنین، بسیاری از مسائل را نمی فهمید و برای همین هم به ما علما احتیاج دارید. در حدیث معتبر است از شیخ کافی که میفرماید العلماء یفهمون و الغیرالعلماء لایفهمون. یعنی که علماء خیلی بیشتراز این چیزا میفهمند و خلاصه شما باید رازهاتون را با اهل علم و معممین در میان بگذارید و سوالاتتون را از علما بکنید و از اموالتون در راه پیشرفت حدیث و علم خرج کنید. البته این حدیث معانی دیگری هم دارد که فعلا به اینجا مربوط نمیشود. مهم آن دستورالعملی است که میگوید رازهاتون را با علما در میان بگذارید و مسئائلی را که نمی فهمید باید از علما استفتاء کنید. هم ثواب دنیا دارد و هم ثواب آخرت.

یکشنبه، اسفند ۱۸، ۱۳۸۷

شعری برای شب عید

این شعر را پارسال گفتم. اما تا زمانی که آخوندها سر کار هستند این زبان حال ماست

عید نزدیک است و جیب مردم ما خالیه
در عوض اوضاع حزب اله توپ و عالیه

داد و بیداد از گرانی پشت مردم خم شده
وعده های "رهبر مستضعفان" پوشالیه

روی دریایی ز نفت و گاز، مردم گشنه اند
ای هوار این نفت و گاز اسباب بد اقبالیه

پنجشنبه، اسفند ۱۵، ۱۳۸۷

دوبیتیهای بهاری


بهار آمد هنوز مردم اسیرن
سه شیفت کار میکنن بازم فقیرن
جوونا قدرت مردم شمائید
آخوندا با زبون خوش نمیرن

سه‌شنبه، اسفند ۰۶، ۱۳۸۷

این سگ زرد است و آن دیگر شغال


باز چون اوضاع شیر تو شیر شد
سیدعلی در فکر یک تدبیر شد

خاتمی را گفت برخیز ای عمو
باز هم از گفتمان هایت بگو

گفتمان مهر ورزی با چماق
دادن حق بیان با سرب داغ

سه‌شنبه، بهمن ۲۹، ۱۳۸۷

نمایشنامه چند پرده ای. در دفتر مقام عظمای ولایت فقیه


نمایشنامه چند پرده ای
:
"در دفتر مقام عظمای ولایت فقیه!"

پرده اول- "سفتها! و نرمها!"

رئیس دفتر:
حاج محمود! "آقا" فرمودند جزئیات حرفایی که قراره توی سالگرد انقلاب بزنی، بگی تا بهشون بدم. بگو تا بنویسم مومن.

احمدی نژاد:
"آقا" که خودشون کلیتشو فرمودن چی بگم! فرمودن در باره دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی حرف بزنیم.

رئیس دفتر:
میدونم. میخوان ببینن که جزئیاتش چه میخوای بگی مومن. بگو تا بنویسم بهشون بدهم. (قلم را برمیدارد و آماده نوشتن میشود)

یکشنبه، بهمن ۲۰، ۱۳۸۷

سالگرد انقلاب آمد یره


سالگرد انقلاب آمد "یره"
تا قیامت اقتصاد مال خره

انقلابی که اسیر شیخ گشت
اندک اندک عمرش از سی هم گذشت

انقلابی که برای نان نبود
واسه ی خوشبختی انسان نبود

جمعه، بهمن ۱۸، ۱۳۸۷

بی بی سی و خارج شدن اسم مجاهدین از لیست تروریستی

سوما اینکه اگر شنوندگان عزیز به گفته های "یک کارشناس امنیتی"!! که سایت تابناک، متعلق به سردار سبزعلی محسن رضایی با ایشان مصاحبه کرده توجه کنند قضیه اصلا از بیخ با این چیزی که این گروهک تبلیغ میکنه توفیر دارد. ضمنا خاطرتان باشد که این برادر سبزعلی از طرفداران فضای سبز است و بنابراین خیلی سرش میشود و ممکن است این کارشناس همان خود ایشان باشد

پنجشنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۸۷

مصاحبه خبرنگار یک رادیوی فارسی زبان با احمدی نژاد




















احمدی نژاد: عجب!! ما تا حالا فکر میکردیم سایت "ایران دیدبان" و امثالهم مال وزارت اطلاعات خودمان است. تا حالا کلی از بابت این سایتها برای ما صورت حساب داده اند

آن هاله نوری که به دور سر ما بود
آثار دعای علما و فقها بود

ده سال به درگاه خدا ناله نمودم
این نور گمانم هم از آثار دعا بود.

پنجشنبه، دی ۰۵، ۱۳۸۷

پاسخ اوباما به احمدی نژاد







گفتی نشسته دور "هد"ت هاله ای ز نور

پوت سان گلس" پسر، نشود دیده هات کور


"از من نصیحتی بشنو ای قهرمان "فیس

"یوز فول" نبوده بهر تو "ای تینگ" نان "فیس"