سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

سه‌شنبه، مرداد ۱۱، ۱۳۹۰

پیام خصوصی خامنه ای به باتلر امریکایی

ایها الاستاد باتلر فی عراق
آفرین، اهلا و سهلا مرحباق//
طیب اله، خطبه هایت محشره
زنده باشی، گل بچینی از رواق//
کرده هایت بنده را مشعوف کرد
ظاهرا هستی تو هم اهل چماق//
خطبه هایت بهتر است از جنتی
می کند حیرت خودش کنج اطاق//
حضرت باتلر تو  اهل منطقی!
بنده هم دارم به منطق! اشتیاق//
احمدی هم شاد و شنگول و خوشست
می زند او از شعف جفتک به طاق//

سه‌شنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۹۰

نامه نوری مالکی به قاضی اسپانیا

هفتم تیرماه 90
تقدیم به قهرمانان اشرفی
ایها القاضی من الاسپانیا
یا اخی بهر چه گیر دادی به ما
صحبت از حق هیومن کرده ای
پا توی دمپایی من کرده ای
تو گمان کردی خودش باشد چماق
من پرایم می نسترم اندر عراق
یا گمان کردی که هستم بیسواد
با هیومن رایت  دارم  العناد
من خودش درس قضاوت واردون
سالها در حوزه قم قاعدون

ادامه....ا

جمعه، تیر ۳۱، ۱۳۹۰

مقام عظمای ولایت و افتضاح شنود تلفنی در انگلیس

هفته نامه "نیوز آو د_ ورلد" در انگلستان، برای تهیه خبر و گزارش دبش و دست اول، پیامهای تلفنی افراد صاحب نام و غیره را بطور غیر قانونی هک و شنود میکرده است. جنجال بر سر بحران شنود تلفنی توسط روزنامه نگاران، به بسته شدن هفته نامه مذکور و حتی استعفای مقامات پلیس و بحثهای پر سر وصدا و وقت گیر  در مجلس انگستان بین نخست وزیر و وزیران و نمایندگان احزاب مخالف منجر شده است. حتی نخست وزیر هم در مورد استخدام فردی که در این مورد دخالت داشته در مجلس معذرت خواهی کرد. این است معنی دموکراسی الکی غربی که بر سر یک جریان ساده شنود تلفنی اینهمه هو و جنجال به پا شده و میلیونها پوند پول بیت المال مردم انگلیس باید خرج حقوق و مزایای نخست وزیر و وزیران و نمایندگان بشود که بیایند روزها و ساعتها سر این مسئله بی اهمیت وقتشان را تلف کنند.  تازه هنوز معلوم نیست که مقصر اصلی کی بوده و دست خارجی و بخصوص استکبار جهانی از آستین چه کسی بیرون آمده بوده یا نیامده بوده؟
این مسئله مهم است که چرا در یک کشوری که ادعای دموکراتیک بودنش گوش جهان را کر کرده و در این سی و چند ساله هم (مثل جمهوری اسلامی مقام عظما) بطور متوسط سالانه یک انتخابات آزاد نداشته است، کسانی به خودشان اجازه شنود تلفنی مردم و بخصوص آدمهای سرشناس را میدهند. آیا این اسمش دموکراسی است؟ ..........ادامه را اینجا

سه‌شنبه، تیر ۲۸، ۱۳۹۰

احمدی نژاد در مسیر سرنگونی




"احمدی نژاد با هشدار به باند رقیب، دستگیری احتمالی افراد کابینه اش را خط قرمز اعلام کرد و گفت در صورت ادامه دستگیریها در مقابل آنها خواهد ایستاد. هجوم گسترده باندهای وابسته به ولی فقیه برای له کردن حلقه احمدی نژاد یکبار دیگر و بخوبی نشان میدهد که در درون این نظام کوچکترین روزنه ای برای سازش با غرب و حرکت در جهت خلاف منافع باندهای مافیائی پیرامون رهبر نظام وجود ندارد. "
گر بپرسی تو ز حال احمدی
هست کشکی قیل و قال احمدی
گاه خوبست و به لبها خنده ای
زیر پاش ترمز، تو دستش دنده ای
هاله اش رخشنده مثل کوه نور
چشم استکبار از آن گشته کور
گاه خوشحال است و چاخان می کند
صحبت از کالای ارزان می کند

پنجشنبه، خرداد ۱۹، ۱۳۹۰

اندر به میدان آمدن تمساح العلما!ا

آخوند مصباح یزدی، از دایناسورهای نظام که سمت ریاست "موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی" را یدک می کشد، باند احمدی نژاد را مثل تیر سه شعبه دانست که در نظام فرورفته که اگر بخواهند آن را بیرون بیاورند، نظام را پاره پاره خواهد کرد. وی تأکید کرد "با طرح مسائلی از سوی این جریان مسأله ولایت فقیه بر باد می رود".
گفت آن مصباح از یزد آمده
احمدی بر رهبری جفتک زده

او زده تیر سه شعبه بر نظام
زخم آن هرگز نیابد التیام

این پسر از اولش هم چیز بود
کارهایش جمله بحث انگیز بود

حرف هایی می زد از جن و پری
خل شده بود این پسر آخر سری


چهارشنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۹۰

احمدی نژاد و مصاحبه تلویزیونی


سه چهار روز پیش احمدی نژاد در یک مصاحبه تلویزیونی شرکت کرد؛ در حالیکه برخلاف همیشه لباساش و موهاش مرتب بود. چهره اش گریم کرده بود و یک عینک شیک هم زده بود. هاله نورش را هم در خانه جا گذاشته بود که برای دوربین مشکلی ایجاد نشود. کارشناسان گفتند که احتمالا مقادیری بوتاکس هم به بعضی جاهای صورتش تزریق کرده بودند تا حالت چهره از چکش خوردگی طبیعی بیرون بیاید و کمی قابل تحمل شود. برخی معتقدند در دعوای با خامنه ای احتیاج به جلب ترحم و توجه ساندیس خورها دارد. توصیه می شود دوباره مصاحبه را ببینید و نظر بدهید. چسبیدن به میز ریاست بالاخره کار دستش میدهد.

 اون خوشگله  احمدی نژاده
خندان و ملوس و با سواده


به به که چه عینک قشنگی
دشمن میگه نمره اش زیاده

پنجشنبه، اردیبهشت ۲۲، ۱۳۹۰

ولی فقیه درگیر و رئیس جمهور جن گیر

سلام آقا. امربفرمائید
خامنه ای:
امر بخوره تو سرت. گرفتی اونایی رو که گفتم؟
ا.ن.
- کیا رو؟ کدوما رو؟ شما ده تا چیز به من گفتیم بگیرم. گفتید از زیمبابوه اورانیوم بگیرم. گفتید از کره چند تا موشک جدید بگیرم. گفتید از ترکیه مرغ و گوشت بگیرم. گفتید از مجلس واسه ی وزرای جدیدم رضایت بگیرم. گفتید واسه پسر عمه زاده تون زن بگیرم. گفتید...ا
خامنه ای:
- چقدر حرف میزنی. اینا رو نمیگم!
ا.ن.
- دیگه چیزی یادم نمیاد به جون ننم!
خ.
- مگه من نگفتم یه دفتر بخر و هرچی من بهت میگم و ازت میخوام یادداشت کن که یادت نره؟
ا. ن.
-آها منظورتون اینه که دفتر گرفتم یا نه؟
خ
- نخیر منظورم این نیست. اما دفتر گرفتی یا نه؟


 


جمعه، اردیبهشت ۱۶، ۱۳۹۰

نبرد خامنه ای یک دست و احمدی نژاد چپ دست

نبرد خامنه ای یکدست//و احمد نژاد چپ دست

چو مغلوبه شد جنگ آدم کشان//کشیدند هر دسته خط و نشان

به کشتی گرفتن نهادند سر//خریدند شمشیر و گرز و سپر

چنین گفت با احمدی سیدعلی//که ای خنگ بزمجه ول مع طلی

ترا من چنان سوت خواهم نمود//که بر خیزد از کله ات بوی دود

گمان برده ای من چلاقم پسر//چنان بر سرت می زنم با تبر

که برق از دو چشمت پرد از دوسو//سپس خشتکت را کنم پشت و رو

ادامه...ا
نبرد خامنه ای یک دست و احمدی نژاد چپ دست

چهارشنبه، فروردین ۳۱، ۱۳۹۰

دوشنبه، فروردین ۲۹، ۱۳۹۰

کامنت یک خواننده

سلام طبق گفته‌های آقای مهندس احمد علی‌ هراتی نیک‌ صنایع فولاد، بزودی کارخانه‌های ذوب آهن باید درشون را ببندند زیرا دولت نرخ برق را برای کارخانه‌ها بالا برده است، و ما بهیچ وجه با آهن آلات وارد شده نمیتوانیم رقابت کنیم. ما اگر کوره‌های بهتری داشتیم بهترین آهن دنیا را میتونستیم تولید کنیم. اما متأسفانه همینطور که آقای هراتی نیک‌ گفته ما بخاطر لج کردن دولت با دنیا و تحریم‌های مختلفه، آهن را با هزینهٔ خیلی بالا تولید می‌‌کمنیم. بهترین نفت را داریم ولی‌ نمیتونیم تصفیه کنیم. بهترین سنگ آهن را هم داریم ولی‌ باید از خارج آهن بیاوریم

پنجشنبه، فروردین ۲۵، ۱۳۹۰

اینهم یک کامنت دیگر از ایران

سلام شوهر خواهرم که بسیجی‌ هست میگفت بهشان گفتند که اگر اتفاقی‌ مثل ژاپن برای نیروگاه بوشهر یا نطنز بیفتد باید قرص‌های یود و پتاسیم بخورند متاسفانه داروخانه‌های این شهرها خبر دادند که دولت تمامی‌ این قرصها را برای پاسداران و بسیجیها خریداری کرده. به عبارت دیگر مردم باید بروند بمیرند. همیشه میگفتند بسیج یعنی ملت اگر ملت بسیج واقعی‌ هستند چرا دارو فقط برای پاسدارها هست و نه برای مردم. شوهر خواهرم این سوال را می‌کند ولی‌ جرات نکرد خودش بنویسد.
جواب من:ا
خیلی عجیب است. بنده با توجه به حرفهایی که در مورد خامنه ای می گویند بخصوص این ادعای یک آخوند که گفته آقا موقع تولد و خروج از بدن مادرش گفته یا علی، به نظرم باید برای مشکل آلودگی هسته ای آب دهان آقا را به بسیجی ها بدهند. البته یک تف توی یک بشکه هزار لیتری بکند وبه هر بسیجی یک قاشق بدهند. اینهم آن آخوندی که در مورد آقا اون حرف را زده

یکشنبه، فروردین ۲۱، ۱۳۹۰

پاسخ به مامور وزارت اطلاعات "زینب" که از من خواسته که بروم و

پیشرفتهای جمهوری اسلامی را ببینم و بعد قضاوت کنم. پاسخ اصلی را بعدا میدهم اما این کپی حرفهای لاریجانی رئیس مجلس خامنه ای را برایت می گذارم و بعدا پاسخ مشروح خواهم داد. این فقط برای این است که ببینی رئیس جمهورت علاوه بر همه عیبهایی که دارد دروغگوی بزرگی نیز هست
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، ظهر روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه، در نشستی مشترک با اعضای فراکسیون حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه باید ترسیم درست و واقع‌گرایانه از وضعیت اقتصادی کشور داشته باشیم، گفت، «ما چه بخواهیم مشکلات اشتغال و بیکاری را برطرف کنیم و چه بخواهیم سطح درآمدها را بالا ببریم، همگی به رشد اقتصادی کشور بستگی دارد که متاسفانه از این رشد رقم خوبی نیست و از متوسط جهانی پایین‌تر است.»
جهان نیوز، متعلق به علی رضا ذاکانی، نماینده حامی دولت در مجلس شورای اسلامی، و دبیر کل رهپویان انقلاب اسلامی، عصر روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه، در واکنش به اظهارت رئیس مجلس شورای اسلامی، گزارش داد، «چند روز پس از مصاحبه مطبوعاتی رئیس جمهوری که در آن بر رشد بالا و قابل قبول اقتصادی تاکید شده بود، علی لاریجانی این شاخص را پائین تر از متوسط جهانی دانست.»
به نوشته جهان نیوز، «محمود احمدی نژاد در مصاحبه مطبوعاتی با تقسیم بندی رشد اقتصادی به رشد داخلی و خارجی اظهار داشت که رشد اقتصادی مربوط به داخل ایران شرایط مناسب و قابل دفاعی دارد. با این حال علی لاریجانی این ادعا را رد کرد.»

گریه کن. به یاد مجاهدین شهید شده در نوزدهم فرودین

چهارشنبه، فروردین ۱۰، ۱۳۹۰

سه‌شنبه، فروردین ۰۹، ۱۳۹۰

سال جهاد اقتصادی


سال جهاد اقتصادی
خامنه ای سال جدید را سال "جهاد اقتصادی" نامید. شعر طنز
عدالت بود نام سال ماضی
که پرشد با عدالت جیب قاضی
ولی امسال با لبخند و شادی
بود سال "جهاد اقتصادی"
و اما این جهاد از اون جهاداس
که مسئولش یکی از آقازاداس
هدف از این جهاد سخت و مشکل
بود کوبیدن افراد غافل
وزیرانی که سی میلیارد دارند
در این سازندگی! شرکت ندارند
ادامه شعر را اینجا بخوانید
سال جهاد اقتصادی

سه‌شنبه، فروردین ۰۲، ۱۳۹۰

بهار و نوروز دشمن ملا




با تبریک عید به همه ی مجاهدان و مبارزان راه آزادی وطن. بخصوص مجاهدین شهر اشرف.

 نوروز بر همه آنانی که "گواهی درد را با قلم، به چشم جهانیان پدیدار می کنند" مبارک باد.
با امید سرنگونی هرچه زودتر رژیم جهل و جنایت آخوندی.ا


بهار و نوروز؛ دشمن ملا

زمستان رفت و نوروز از ره آمد
 بهار شاد و پیروز از ره آمد

شکوفه خنده زد بر شاخ گیلاس
به صد رنگ دل افروز از ره آمد/


دوشنبه، فروردین ۰۱، ۱۳۹۰

تبریک عید یک دوست



صد شاخه گل رز تقدیم شما ، رقصیدن شاخه بید تقدیم شما ، تنها دل ساده ایست در سینه من آن هم شب عید تقدیم شما