یکشنبه، اسفند ۱۵، ۱۳۸۹
جمعه، اسفند ۱۳، ۱۳۸۹
چهارشنبه، اسفند ۱۱، ۱۳۸۹
نامه خامنه ای به کلنل قذافی
در اعتراض به کشتار مردم معترض و بیگناه لیبی ایها السرهنگ قذافی سلام/ طیب اله، گوش کن هذاکلام
این شنیدستم که انتم زر زرون
بسته ای خالی توی تلفیزیون
معترض ها را تو کافر خوانده ای
خصم خود را احمق الخر خوانده ای
هرکه داده ضد تو واحد شعار
خوانده ای او را پلید النابکار
هرکسی بوده ست آزادی طلب
اضربو کردی تو با خشم و غضب
.......
شنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۸۹
ادامه خامنه ای و صدای انقلاب
خامنه ای و صدای انقلاب
1- چند ماه دیگه: خطبه نماز جمعه خامنه ای
بسمه تعالی. بنده خیلی متشکرم که شما جوانان عزیز با تلاشهای خودتون صدای انقلاب را به گوش بنده رساندید. طیب اله
1- چند ماه دیگه: خطبه نماز جمعه خامنه ای
بسمه تعالی. بنده خیلی متشکرم که شما جوانان عزیز با تلاشهای خودتون صدای انقلاب را به گوش بنده رساندید. طیب اله
3- دو هفته بعدش- سخنرانی در تلویزیون بابا طیب اله. من نوکر شمام. اصلا ولی فقیه یعنی خر ملت. من خر شمام. آدم که نمیگه مرگ بر خر خودش. من میدونم که شما منظور بدی ندارین اما شما را قسم میدم به دو دست بریده حضرت عباس که این شعار مرگ بر فلانی را دیگه ندید من خیلی می ترسم. میدونم منظورتون من نیستم. میدونم منظورتون اون خمینی گوربگور شده ست. اما من میترسم. من گول دایناسورهایی امثال این جنتی و مصباح و اون یزدی دزد رو خوردم که نا کسا معلوم نیست کجا در رفتن. اونا فتوای قتل روشنفکرا رو دادن. خودم پیداشون می کنم و تحویلتون میدم. اصلا اگه به من فرصت بدید خودم میگیرم اعدامشون می کنم. من اصلا آیت اله نیستم که بخوام فتوا بدم که موسیقی حرامه یا نیست. بابا من اصلا خودم اهل موسیقیم. میخواین براتون همیجا برقصم
سهشنبه، بهمن ۲۶، ۱۳۸۹
جمعه، بهمن ۲۲، ۱۳۸۹
شعری برای سالگرد انقلاب
بیست و دوم بهمن 1389
قصیده "بائیه" انقلابیه
به یاد فرخی یزدینای آزادی کند چون نی نوای انقلاب
باز خون سازد جهان را نینوای انقلاب
انقلاب ما چو شد از دست ناپاکان شهید
نیست غیر از خون پاکان خونبهای انقلاب
"فرخی یزدی"
باز هم شد ای عزیزان سالگرد انقلاب
آنچه بلعیدش خمینی، با دوتا لیوان آب
انقلاب ما برای عشق بود و زندگی
نه برای نفرت و اعدام وشلاق و عذاب
عشق را کشتند ملاها به حکم سنگسار
زندگی هم شد فدای وعده ی پوچ و سراب
انقلاب ما از اول بهر نان و کار بود
نان ملت رفت بیت شیخ درزیر کباب
کار اما قصه اش یک خورده ای پیچیده شد
کار شد ایجاد اما با حساب و با کتاب
شد وزیر کار در هر منطقه شیخ محل
منشی اش هم یک نفر از مومنین "خوش حساب"!
اسم مسجد شد کمیته، مرکزپخش کوپن
همچنین شد مرکز توزیع صابون و گلاب
کار منشی رتق و فتق جیره مستضعفین
بود از انبار مسجد دائما در اضطراب
زآنهمه اموال در انبار مسجد بیم داشت
مومنین را باخبر می کرد از روز عذاب
بعدها شد آن هنرپیشه رئیس بانک خون
خون مردم را درون شیشه کرده آن جناب
شیخ هم شد بعدها یک کاره ای در خبرگان
صاحب بنز و سه ویلا و هزاران چیز ناب
یک نفر از لات و لوتای محل ریشی گذاشت
در امور خواهران شد میخ ترویج حجاب
بعد از آنی که خمینی گفت لاکن توسری
بدحجابان را کتک می زد به منظور ثواب
بعدشم شد او یکی از سرپرستان بسیج
بچه ها را بهر جبهه می نمود او انتخاب
این زمان دکتر شده ایشان، وزیر و فیلمساز
میدهد احکام دین را توی فیلمش بازتاب
همچنین در آن کمیته یک نفر هم توده ای
عاشق خط امام! مسئول "ضد انقلاب"
ریش توپی داشت اما عاقبت بیچاره شد
لاجوردی کرد هم برگردن او هم طناب
الغرض فرصت طلبها کارهاشان سکه شد
رست از چاله وطن، افتاد توی منجلاب
کشور ستار خان و کاوه و گردآفرید
درب و داغان شد به حکم عده ای ملای گاب
عده ای دایناسور از دوران سنگ و عهد بوق
بهترین احکامشان باب امور مستراب (مستراح)
انقلابی که برایش آنهمه خون داده شد
شد به دست عده ای نادان خراب اندر خراب
ای جوانان وطن برپا، شده وقت نبرد
بر سر اینها فرود آئید جوشان چون عقاب
----------------------------وبلاگ نوشته ها و اشعار حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/
از ویدیوهای شعر خوانی حسین پویا در یوتیوب دیدن کنید
http://www.youtube.com/watch?v=BraymZPVpk0
قصیده "بائیه" انقلابیه
به یاد فرخی یزدینای آزادی کند چون نی نوای انقلاب
باز خون سازد جهان را نینوای انقلاب
انقلاب ما چو شد از دست ناپاکان شهید
نیست غیر از خون پاکان خونبهای انقلاب
"فرخی یزدی"
باز هم شد ای عزیزان سالگرد انقلاب
آنچه بلعیدش خمینی، با دوتا لیوان آب
انقلاب ما برای عشق بود و زندگی
نه برای نفرت و اعدام وشلاق و عذاب
عشق را کشتند ملاها به حکم سنگسار
زندگی هم شد فدای وعده ی پوچ و سراب
انقلاب ما از اول بهر نان و کار بود
نان ملت رفت بیت شیخ درزیر کباب
کار اما قصه اش یک خورده ای پیچیده شد
کار شد ایجاد اما با حساب و با کتاب
شد وزیر کار در هر منطقه شیخ محل
منشی اش هم یک نفر از مومنین "خوش حساب"!
اسم مسجد شد کمیته، مرکزپخش کوپن
همچنین شد مرکز توزیع صابون و گلاب
کار منشی رتق و فتق جیره مستضعفین
بود از انبار مسجد دائما در اضطراب
زآنهمه اموال در انبار مسجد بیم داشت
مومنین را باخبر می کرد از روز عذاب
بعدها شد آن هنرپیشه رئیس بانک خون
خون مردم را درون شیشه کرده آن جناب
شیخ هم شد بعدها یک کاره ای در خبرگان
صاحب بنز و سه ویلا و هزاران چیز ناب
یک نفر از لات و لوتای محل ریشی گذاشت
در امور خواهران شد میخ ترویج حجاب
بعد از آنی که خمینی گفت لاکن توسری
بدحجابان را کتک می زد به منظور ثواب
بعدشم شد او یکی از سرپرستان بسیج
بچه ها را بهر جبهه می نمود او انتخاب
این زمان دکتر شده ایشان، وزیر و فیلمساز
میدهد احکام دین را توی فیلمش بازتاب
همچنین در آن کمیته یک نفر هم توده ای
عاشق خط امام! مسئول "ضد انقلاب"
ریش توپی داشت اما عاقبت بیچاره شد
لاجوردی کرد هم برگردن او هم طناب
الغرض فرصت طلبها کارهاشان سکه شد
رست از چاله وطن، افتاد توی منجلاب
کشور ستار خان و کاوه و گردآفرید
درب و داغان شد به حکم عده ای ملای گاب
عده ای دایناسور از دوران سنگ و عهد بوق
بهترین احکامشان باب امور مستراب (مستراح)
انقلابی که برایش آنهمه خون داده شد
شد به دست عده ای نادان خراب اندر خراب
ای جوانان وطن برپا، شده وقت نبرد
بر سر اینها فرود آئید جوشان چون عقاب
----------------------------وبلاگ نوشته ها و اشعار حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/
از ویدیوهای شعر خوانی حسین پویا در یوتیوب دیدن کنید
http://www.youtube.com/watch?v=BraymZPVpk0
پنجشنبه، بهمن ۲۱، ۱۳۸۹
دوشنبه، بهمن ۱۸، ۱۳۸۹
جمعه، بهمن ۱۵، ۱۳۸۹
دوشنبه، بهمن ۱۱، ۱۳۸۹
چهارشنبه، بهمن ۰۶، ۱۳۸۹
احمدی نژاد و الاغ ملانصرالدین

برای دیدن ویدیو روی عنوان مطلب کلیک کنید
حسین پویا
24 ژانویه 2011
احمدی نژاد و الاغ ملا نصرالدین
اسفندیار رحیم مشائی، مشاور و یار غار دکتر احمدی نژاد در یک برنامه تلویزیونی از خصلتها و سجایا و صفات خوب دکتر! تعریف کرد و توضیح داد که احمدی نژاد چقدر باهوش و با استعداد است و همیشه شاگردی درس خوان بوده و بسیار کم رئیس جمهور پیدا میشود که مثل او اینهمه امتیاز و مزایا داشته باشد.
حالا چرا رحیم مشائی اینقدر از احمدی نژاد تعریف می کند و چه نقشه ای توی سرش است مسئله مورد نظر ما نیست. اما اینهمه تعریف و تمجید از پروفسور! که حالا دیگر همه ی دنیا از مشخصات و توانمندیهاش و ایضا خالی بندیهاش با خبرند و شنیده اند که او چقدر به راحتی دروغ می گوید و خالی می بندد، آدم را به یاد داستان خر ملا نصرالدین می اندازد.
می گویند که ملا نصرالدین خرپیر و مریضی داشت که دیگر نمیتوانست کارهای ملا را انجام بدهد و ملا را اینور و اونور ببرد و به مقصد برساند. بنابراین تصمیم گرفت که این خر را بفروشد و خر جوانتر و قویتری بخرد. خر را به بازار برد و تحویل دلال بازار خر فروشها داد تا برایش بفروشد. دلال که احتمالا از اعقاب همین رحیم مشائی بوده، افسار خر را گرفت و آنرا به وسط میدان برد و شروع به تعریف از خر کرد:
- آهای ملت بشتابید که غفلت موجب پشیمانی است. ببین چه خری آوردم. در تمام عمرش شاگرد اول بوده! چه سمی، چه دمی، عجب گوشی. بار می بره مثل فیل. چهارنعل میره مثل اسب عربی. جفتک می زنه مثل قاطر. غذاش به اندازه نصف یه خر معمولیه. روزی بیس ساعت هم که ازش کار بکشی عین خیالش نیس. روزا فقط آب میخوره. سالم و سرحال مثل پلنگ. سالی دو دفعه می زاد. بیا که حراجش کردم. قیمتش ده هزار دینار بوده اما صاحبش میخواد بره مسافرت و میده تش پونصد دینار. بشتابید که صاحبش آتیش زده به مالش.....
ملا با شنیدن این تعریفها و توصیفها از خرش، به سرعت خودش را به دلال رساند و در حالی که پولهایش را می شمرد با هیجان گفت:
- حالا که این خره اینقدر خوبه خودم میخرمش. بفرما اینم پولش
و حالا اینگونه می گوید دلال خر فروش؛ رحیم مشائی
این تحفه که احمدی نژاد است
الحق که چقدر باسواد است
از نسل انیشتن است گویا
خورجین خرش پر از مداد است
در راس نوابغ جهان است
استاد بزرگ اقتصاد است
محمود اگر دهان گشاید
بازار سخنوران کساد است
تنها نه معلم کلام است
در طب و نجوم اوستاد است
گیرم که نوبل نبرده ایشان
این حق کشی از سر عناد است
ساندیس نخورده در جوانی
ساندیس خورش ولی زیاد است
با اینهمه دانش و مزایا
یک نکته از او مرا به یاد است
در خالی بندی چون بنی صدر
گویی که دچار اعتیاد است
شادند اگر همه وزیران
زان روست که او همیشه شاد است
شاد است که دکتریم ماها
هرچند که دکترای باد است
ما تابع سیدعلی فقیهیم
بر رهبری وی اعتقاد است
شادیم از این حقوق مشدی
چون کیسه رهبری گشاد است
او رشوه نخورده است هرگز
عمریست خوراک وی سالاد است
رشوه ندهد به خاطر رای
چون دشمن رشوه و فساد است
محمود و شکنجه! وای! هرگز
او حامی عشق و عدل و داد است
اعدام و قصاص و کورکردن
میراث امام ....نده یاد است
آن هاله ی نور دور کله ش
خود حاصل عشق و اعتقاد است
افسوس که گفته های بنده
شد بهر شما اساس خنده
----------------------
وبلاگ نوشته ها و اشعار حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/
چهارشنبه، دی ۲۹، ۱۳۸۹
چه کرمی! تو گویی یکی اژدها!!ا

17/01/2011
چه کرمی! تو گویی یکی اژدها!!ا
از اخبار اینگونه فهمیده میشود که ویروس کامپیوتری استاکس نت یا به زبان فارسی کرم رایانه ای استاکس نت دمار از سایتهای اتمی نظام آخوندی در آورده و توان غنی سازی و بقیه کارهای دیگر که قرار است منتج به ساختن بمب اتم بشود را در حد قابل توجهی کم کرده.
چه کرده ست استاکس نت با اتم
زده ضربه بر سایت بوشهر و قم
یکی کرم باشد به کردار مار
برآرد ز رایانه ها شان دمار
همان کرم نا کس که با پای شل
کند سانتری فوژ ها را فشل
از آن کرم هایی که گر لج کند
کلید در سایت را کج کند
از آن کرم های دراز و مهیب
که گردد خجل پیش او کرم سیب
چه کرمی ! تو گویی یکی اژدها
کند سایت ها را ز محنت رها
شود وارد مرکز کنترل
کند پیج و مهره بتدریج شل
بیندازد از کار رایانه را
کند بی نشان نقش بیگانه را
کند نقشه شیخ نقش بر آب
بپراند از چشم آخوند خواب
فراوان خرابی که آورده بار
شده جان به لب شیخک خر سوار
بر این کرم ویرانگر نا بکار
دعاهای ملا نیاید به کار
به یاری مردم به جنگ آمده
فقیه دغل زو به تنگ آمده
----------------------------
وبلاگ نوشته ها و اشعار حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/
چه کرمی! تو گویی یکی اژدها!!ا
از اخبار اینگونه فهمیده میشود که ویروس کامپیوتری استاکس نت یا به زبان فارسی کرم رایانه ای استاکس نت دمار از سایتهای اتمی نظام آخوندی در آورده و توان غنی سازی و بقیه کارهای دیگر که قرار است منتج به ساختن بمب اتم بشود را در حد قابل توجهی کم کرده.
چه کرده ست استاکس نت با اتم
زده ضربه بر سایت بوشهر و قم
یکی کرم باشد به کردار مار
برآرد ز رایانه ها شان دمار
همان کرم نا کس که با پای شل
کند سانتری فوژ ها را فشل
از آن کرم هایی که گر لج کند
کلید در سایت را کج کند
از آن کرم های دراز و مهیب
که گردد خجل پیش او کرم سیب
چه کرمی ! تو گویی یکی اژدها
کند سایت ها را ز محنت رها
شود وارد مرکز کنترل
کند پیج و مهره بتدریج شل
بیندازد از کار رایانه را
کند بی نشان نقش بیگانه را
کند نقشه شیخ نقش بر آب
بپراند از چشم آخوند خواب
فراوان خرابی که آورده بار
شده جان به لب شیخک خر سوار
بر این کرم ویرانگر نا بکار
دعاهای ملا نیاید به کار
به یاری مردم به جنگ آمده
فقیه دغل زو به تنگ آمده
----------------------------
وبلاگ نوشته ها و اشعار حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/
جمعه، دی ۱۷، ۱۳۸۹
احمدی نژاد و الاغ ساندیسی - قسمت آخر

ششم ژانویه 2011
احمدی نژاد و الاغ ساندیسی -3
قسمت آخر – رهنمود دادن خامنه ای احمدی نژاد را
مطبوعات رژیم:
"احمدی نژاد که در جمع تعدادی از اهالی سمنان، شهر زادگاه خود سخن می گفت، با تشکر از مردم به علت "همکاری در اجرای موفقیت آمیز طرح هدفمندسازی یارانه ها" افزود: "وقتی خدمت مقام معظم رهبری رسیدم ایشان فرمودند به مردم بگویید این پول، پول امام زمان است."
او اجرای طرح هدفمندی یارانه ها را باعث "افزایش معنویت در کشور" دانست و گفت: "در این 20 روزی که از اجرای هدفمند کردن یارانهها میگذرد صمیمیتها، احترامها و دلسوزیها بیشتر شده است و این آثار عدالت است."
در قسمت های قبل گفته شد که خامنه ای که از تظاهرات مردم در جریان گران شدن سوخت خود را باخته بود و از مشاهده خالی بندی های احمدی نژاد در تلویزیون دولتی خشمگین شده بود، وی را احضارکرد و مورد عتاب و خطاب و توهین قرار دار. و اینک ادامه و پایان ماجرا:
ترا باید دهم من گوشمالی
مرا کردی دچار خوش خیالی
بیاور گردنت را اینطرفتر
که تنبیه ات کنم ای احمق خر
چو بشنید احمدی این حرف رهبر
دوتا پاشو کشید بازم عقبتر
................
ولی از آنطرف یک شخص سوم
که شاید بود یک روحانی از قم
بزد محکم به پشت کله ی او
بگفتا توبه کن ملعون پررو
و نیش خامنه تاگوش شد باز
بگفتا نوش جان ملعون طناز
که دیگر بعد از این خالی نبندی
توی تلویزیون بیخود نخندی
تو که ریش مث بزغاله داری
غلط کردی که گفتی هاله داری
از این پس اولین کار تو اینه
بزن سنگ مرا هرجا به سینه
بگو ای مردم دار العماره
کسی جز سیدعلی هاله نداره
تو حق روضه خوانی هم نداری
نمیخواد بیخودی بازی درآری
و اما این مشاورهای سرکار
برای ما شده اسباب آزار
رفیقاتو نکن قالب به بنده
نکن هی بنده را اسباب خنده
تو خود یک مجری دستور هستی
خیال کردی چرا اینجا نشستی
برو بیرونشون کن زود – فوری
نگو "آقا" نمیشه، یا چطوری!!
اگر هم مشورت داری تو لازم
برو قم خدمت آشیخ کاظم!!
و اما مطلب دیگر که دارم
و میخوام توی برنامت بذارم
از این پس صحبت یارانه ها را
اگر کردی نیاور نام ما را
نگو اینها همه دستور ما بود
بگو اینها همه کار خدار بود
بگو رهبر از اول بی خبر بود
مقام رهبری خود کور و کر بود
نه!! این را هم نگو، مشکوک میشن
بگو رهبر مخالف بود با من
بگو رهبر به من می گفت محمود
سبیلت بدم من عاقبت دود
نگی من خود به تو خط داده بودم
نگی یکسال مهلت داده بودم
نگو گفتم در آمد داره این کار
و میشه کیسه مون از پول سرشار
خلاصه هر سخنرانی که داری
نباید اسم رهبر رو بیاری
بگو اینها همه کار خودت بود
هدفمندی از افکار خودت بود
اگر دیدی شلوغ شد شهر، جیم شو
برو همکار شیطان رجیم شو
تو که رفتی منم میگم به مردم
که تو همواره بودی نوکر قم
و خواهم گفت آن ملعون نامرد
به قصد توطئه این کار را کرد
تو هم یک مدتی مخفی به سر کن
و بعدش هم به یک جایی سفر کن
چو افتاد آبها از آسیابا
و مردم یادشون رفت این حسابا
بشو در دفتر بنده مشاور
بخوان شعر و برای من بده قر
چو بشنید احمدی دستور رهبر
و شد آگاه از منظور رهبر
بگفتا چشم و خیلی عارفانه
به سوی دفتر خود شد روانه
-----------------------
وبلاگ نوشته های حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/
شنبه، دی ۱۱، ۱۳۸۹
احمدی نژاد و الاغ ساندیسی - قسمت دوم

28/12/2010
احمدی نژاد و الاغ ساندیسی – 2
قسمت دوم- پس گردنی زدن خامنه ای احمدی نژاد را
در قسمت اول داستان گفته شد که خامنه ای که از تظاهرات و مخالفتهای مردم با داستان هدفمندی و حذف یارانه ها نگران شده بود از احمدی نژاد خواست که فورا به دفتر او برود. سیدعلی به وی سفارش کرد که حتما از الاغ استفاده کند. اما الاغ احمدی نژاد با او همکاری نکرد و احمدی نژاد مجبور شد با بنز ضد گلوله به سرعت خود را به دفتر خامنه ای برساند. و اما ادامه داستان
خلاصه احمدی خر را رها کرد
سپس راننده خود را صدا کرد
سوار مرسدس بنز گران شد
به سوی خانه رهبر روان شد
.......
به بیت رهبری چون گشت داخل
کشید آه بلندی از ته دل
بدید آن سید علی آنجا نشسته
به دورش مفتخورها دسته دسته
بگلفتا السلام ای جمع یاران
منم فصل الخطاب هاله داران
فقیه یک شبه با ریش پرپشت
مگس ها را گرفته بود و می کشت
چو بشنید این سخن آن شیخ نامرد
به سرعت لنگه کفش از پا در آورد
نشانه رفت مغز آن حزین را
و پرتاباند آن کفش وزین را
ملاج احمدی با کفش شد جفت
خود ایشان به آقا آفرین گفت
از این ضربه بگفتا احمدی آخ
و از جیبش برون آورد یک شاخ
چو رهبر دید آن شاخ گران سنگ
بدو فرمود ای بدبخت الدنگ
الا بزمجه ی بزمجه زاده
چه کس آن شاخ را جیبت نهاده
اگر تو دور کله ت هاله داری
چرا توی سرت تاپاله داری
الهی خیر نبینی حاج محمود
پراندی از سر من نشئه ی دود
نگفتم من که بنزت را نیاور
نکن پارکش کنار بنز رهبر
در این کمبود بنزین و گرانی
نباید بنز خود را تو برانی
نذار مردم بفهمن بنز داری
همون بهتر بگن تو خر سواری
نگفتم من ترا با خر سفر کن
هوای رهبری از سر به در کن
مرا تو عاقبت بیچاره کردی
قبای رهبری را پاره کردی
نمی فهمی مگر اوضاع خیطه
چرا پس متکی فکر بلیطه
چرا با متکی اونجور کردی
مرا پیش بزرگان بور کردی
به تو گفتم که این یارانه ها را
هدفمندش کن و "به_ ساز"! مارا
تو اول حرف ما را گوش کردی
ولی بعدش چه آبی توش کردی
تو ای بزمجه، در سر نقشه داری
خیال داری مرا قالم بذاری
با این یارانه بازیهای سرکار
حکومت میشود آخر گرفتار
گران شد آب و برق و نان مردم
شلوغ شد باز دوباره ساوه و قم
تو در تلویزیون رفتی نشستی
چه خالی ها که خندیدی و بستی
"دیگه بی خونه ها ویلون نمیشن"
"دوسال دیگه همه صاب خونه میشن"
"دیگه بیکاری و فقر و فلاکت"
"درش بسته میشه میره تو پاکت"
آره اروای خیکت راست گفتی
مواظب باش از اون بالا نیفتی
تو "ا_ند" خالی بندان جهانی
به من که رهبرم هم می چپانی
برو بزمجه ی ناکس حیا کن
بساط خالی بندی را رها کن
تو در واقع مرا هم خر نمودی
مرا سرشاخ با اکبر نمودی
صدای مردم از دولت بلنده
همه میگن که دولت خالی بند ه
معاون اولت پرونده داره
بگو خمس و زکاتش رو بیاره
ترا باید دهم من گوشمالی
مرا کردی دچار خوش خیالی
بیاور گردنت را اینطرفتر
که تنبیه ات کنم ای احمق خر
چو بشنید احمدی این حرف رهبر
دوتا پاشو کشید بازم عقبتر
این داستان بازم ادامه داره
------------------------
وبلاگ نوشته های حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/
پنجشنبه، دی ۰۲، ۱۳۸۹
احمدی نژاد و الاغ ساندیسی - قسمت اول

ا
اول زمستان 89
احمدی نژاد و الاغ ساندیسی
شبکه خبر رژیم آخوندی روز شنبه ۲۷ آذر، ساعاتی قبل از اعلام حذف یارانه ها توسط احمدی نژاد، ترس خود را در خبری با عنوان «ماموریت منافقین برای هدفمندی یارانهها» برملا کرده است:
سایت شبکه ایران ۲۷ آذر: در آستانه اجرای طرح بزرگ تحول اقتصادی به چند نفر از اعضای این گروهک ماموریت داده شده تا در پوشش گردشگر وارد کشور شده و به مناطق محروم بروند تا به بهانه گشت و گذار از آثار فقر و محرومیت در مناطق مختلف کشور عکس و فیلم تهیه و به رسانههای بیگانه ارسال کنند....
خبر دخالت مجاهدین و عواملشان در داخل، در مقابله با هدفمندی یارانه ها و از طرف دیگر برخی تظاهرات مردمی در مقابله با گرانی و کمبود بنزین، از جمله در اصفهان و تبریز باعث نگرانی شدید احمدی نژاد و خامنه ای شده
قسمت اول – احضار کردن خامنه ای احمدی نژاد را
چو بشنید احمدی ناگه خبر را
به منشی گفت تا زین کرد خر را
سوار خر شد و با چشم گریان
به سمت خامنه هی زد شتابان
ولی بیچاره خر در زیر آن بار
که سنگین بود و سنگین بود بسیار
بسی آهسته می پیمود راهش
همی کرد احمدی چپ چپ نگاهش
بدو گفت احمدی ای احمق خر
در این اوضاع بحرانی بزن پر
نمیدانی مگر اوضاع خیطه
وزیر خارجه فکر بلیطه
نمی بینی منافق در کمینه
چرا مشتی نمی کوبی به سینه
چرا در زیر من خم گشتی ای خر
نباشم بنده سنگینتر ز اکبر
ندارد وزن، کوچک جثه ی من
همین بوده از اول غصه ی من
به سرعت دنده ات را چاق بنما
موتورهای عقب را داغ بنما
برادر خر برای من نکن ناز
در این اوضاع بحرانی بده گاز
رها چون تیر از چیز کمان شو
به سوی خانه رهبر روان شو
ترا من داده ام ساندیس بسیار
چرا خم گشته ای در زیر این بار
خرک گفتا که دکترجان نیگر دار
نباشد مشکل من وزن سرکار
تو می گویی که خود استاد دهری
چرا با منطق خرها تو قهری
بود علم تو سنگین ای برادر
کمی سنگین تر از وزن دوتا خر
از این رو خم شدم من زیر بارت
وگرنه میدهم انجام کارت
بگفت ای خر تو بشنو خواهش من
مزن زیرآب علم و دانش من
نباشد دکترای من از آکسفورد
مث کردان که آبروی مرا برد
مرا بر گرد سر یک هاله باشد
انیشتن پیش من بزغاله باشد
کنون یک کار فوری آمده پیش
بکن همکاری و کمتر بزن نیش
هدفمندی زده سیلی به دشمن
گمانم گشته رهبر راضی از من
هدفمندی دلارا را هدف کرد
منافق باز مردم را به صف کرد
خبرهای هدفمندی رسیده
چرا پس رهبری رنگش پریده
به من بی سیم زد فرمود محمود
الهی خفه شی، فورا بیا زود
و من فریاد ایشان را شنیدم
و مانند فنر از جا پریدم
تو را زین کردم و پشتت نشستم
ندانستم که دل بر باد بستم
گمان کردم تو اسب راهواری
ندانستم تو هم فکر فراری
گمانم که تو دیگر خر نمیشی
مرید بنده و رهبر نمیشی
اگر اینجا نمیخواهی بمانی
میری با متکی غاز می چرانی
خرک گفتا که دکتر زور میگی
تو این حرفا رو با منظور میگی
تو که ده تا اقلا بنز داری
چرا سر بر سر من میگذاری
خلاصه احمدی خر را رها کرد
سپس راننده خود را صدا کرد
سوار مرسدس بنز گران شد
به سوی خانه رهبر روان شد
پایان قسمت اول
----------------------------------------
وبلاگ نوشته های حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/
دوشنبه، آذر ۲۲، ۱۳۸۹
بنزین آخوندی - شعر طنز

دوازدهم دسامبر 2010
دکتر قصیم مسئول کمیسیون محیط زیست شورای ملی مقاومت گفت: آلودگی شدید هوای تهران که باعث مرگ هزاران تن از مردم تهران شده ناشی از تولید و عرضه بنزین کثیف و زیر استاندارد داخل است که من اصطلاح مردمی "بنزین آخوندی" را برای آن می پسندم (نقل به مضمون)
بنزین آخوندی – شعر طنز
تقدیم به دکتر قصیم
وای، از بنزین آخوندی هوا آلوده شد
سینه های مردم بیچاره پر از دوده شد
شد بسیج آماده تولید بنزین زیاد
خاطر آسید علی از هر نظر آسوده شد
چند دکتر از بسیج آمد به میدان نبرد
راه صد ساله دوباره یک شبه پیموده شد
از بسیج حوزه هم یک دکتر شیمی شناس
وارد میدان شد و میدان کمی پشموده شد
زآنطرف از هیئت دولت دو تا دکتر رسید
وزن هیئت بازهم سنگینتر و افزوده شد
آنقدر فکرید این هیئت که از فکریدنش
مغزهاشون خسته و درمانده و فرسوده شد
وردها خواندند و فوتیدند بر نفت سیاه
عاقبت بنزین آخوندی از آن پالوده شد
توی بازار آمد و تحریم را صد پاره کرد
خلق از دودش دچار پیچش دل روده شد
وای، از بنزین آخوندی هوا آلوده شد
سینه های مردم بیچاره پر از دوده شد
----------------------------
وبلاگ نوشته های حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/
دکتر قصیم مسئول کمیسیون محیط زیست شورای ملی مقاومت گفت: آلودگی شدید هوای تهران که باعث مرگ هزاران تن از مردم تهران شده ناشی از تولید و عرضه بنزین کثیف و زیر استاندارد داخل است که من اصطلاح مردمی "بنزین آخوندی" را برای آن می پسندم (نقل به مضمون)
بنزین آخوندی – شعر طنز
تقدیم به دکتر قصیم
وای، از بنزین آخوندی هوا آلوده شد
سینه های مردم بیچاره پر از دوده شد
شد بسیج آماده تولید بنزین زیاد
خاطر آسید علی از هر نظر آسوده شد
چند دکتر از بسیج آمد به میدان نبرد
راه صد ساله دوباره یک شبه پیموده شد
از بسیج حوزه هم یک دکتر شیمی شناس
وارد میدان شد و میدان کمی پشموده شد
زآنطرف از هیئت دولت دو تا دکتر رسید
وزن هیئت بازهم سنگینتر و افزوده شد
آنقدر فکرید این هیئت که از فکریدنش
مغزهاشون خسته و درمانده و فرسوده شد
وردها خواندند و فوتیدند بر نفت سیاه
عاقبت بنزین آخوندی از آن پالوده شد
توی بازار آمد و تحریم را صد پاره کرد
خلق از دودش دچار پیچش دل روده شد
وای، از بنزین آخوندی هوا آلوده شد
سینه های مردم بیچاره پر از دوده شد
----------------------------
وبلاگ نوشته های حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/
شنبه، آذر ۲۰، ۱۳۸۹
بدحجابی و جنگ نرم

حسین پویا
دهم دسامبر 2010
بد حجابی و جنگ نرم – شعر طنز
آخوند محمدتقی رهبر رئیس فراکسیون روحانیون مجلس گفت:
بدحجابی جنگ نرم است و باید با آن برخورد فیزیکی کرد
بدحجابی جنگ نرم است ای پسر
می دهد "رهبر" از این قصه خبر
بشنو از "رهبر" حکایت می کند
زین حکایت خلق حیرت می کند
چون که رمالی است "رهبر" پیشه اش
نیست جز سکس و حجاب اندیشه اش
ادعاها می کند این نابکار
ادعاهایی تماما خنده دار
غیر از این آخوند، تعدادی دگر
از همین آخوندهای مفت خر
در همین مورد سخنها گفته اند
گوهر بحر هنر را سفته اند
مفت خوردن کرده اینها را خرفت
کشف هایی کرده اند اینها شگفت
بد حجابی عامل بی خوابی است
بدحجابان روسری شان آبی است
بدحجابی باعث ویرانی است
عامل پیری و سرگردانی است
زلزله آمد اگر در شهر بم
خود بود از بدحجابی بیش و کم
کوه تفتان گر کند آتشفشان
بدحجابان را بگیر آنجا نشان
سیل اگر آمد به گرگان و مرند
یا تصادف شد کنار تاشکند
جنگ اگر شد بین ایران و عراق
آفتی افتاد ناگه توی باغ
در "گلستان" جنگلی آتش گرفت
یا دچار سکته شد شیخ خرفت
بدحجابی باشد اینها را سبب
کشف "رهبر" بوده این یاللعجب
بدحجابی علت هر مشکلی ست
باعث آزار هر اهل دلی ست
بدحجابی توی غرب افزون شده
غرب از آن آلوده طاعون شده
گر هوا آلوده و مسموم شد
طبق قانون علتش معلوم شد
هاله نوری اگر پنچر شده
بد حجابی ظاهرا بدتر شده
بدحجابی عامل بیماری است
عامل بی پولی و بیکاری است
موشک "سجیل" در رفته فسش
بدحجابی بوده حتما باعثش
عامل فقر و فساد و اعتیاد
بد حجابی بوده اروای باباد
توپولف گر سرنگون شد روز و شب
بدحجابی بوده است آنرا سبب
ادعاهایی که "رهبر" می کند
پاسدار خنگ را خر می کند
گرچه در فامیل خود تو "رهبر"ی
لیک از یک گله بز هم خرتری
پس بدان ای "رهبر"، ای آخوند خر
می شوی هم تو به زودی در بدر
------------------------
وبلاگ نوشته های حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/
شنبه، آذر ۱۳، ۱۳۸۹
خطبه های نماز جمعه توسط یک هنرمند شعر شناس و مجسمه سازی تاتر شناس

حسین پویا
سوم دسامبر 2010
خطبه های نماز جمعه -طنز
به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب در تمام مسائل صاحبنظر هستند گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه مسائل جامع الاشراف هستند و در ابعاد گوناگون پیشگام، الگو، اسوه و نمونه به شمار می روند.
وزیر ارشاد احمدی نژاد به عنوان نمونه در زمینه هنرمندی خامنه ای در سینما و موسیقی داد سخن داد و گفت: «در بخش سینما هم معظم له اطلاعات کاملی دارند و همچنین در مورد موسیقی، ایشان درس خارجشان در زمینه موسیقی بود».
وزیر فرهنگ و ارشاد رژیم در خصوص ذوق ادبی «رهبر فرزانه انقلاب» نیز ادامه داد: همه شعرا رهبر معظم انقلاب را یک شعرشناس می دانند و ایشان در مجالس نکات ظریفی را برای شعرا بیان می کنند.
مجری نمازجمعه:
و حالا نوبت می رسد به مردی از تبار شیخ زبیر کبیر، همان که بعدها شکسپیر شد. مردی از تبار بتهونگ، از سلاله اورسن ویلز و هیچیکاک و فلاینی ، هنرمندی معظم، فیلمسازی شاعرمسلک و شاعری فیلمساز مسلک، نمایشنامه نویس و کارگردان تاتر و سینما، مجسمه سازی از تبار میکلانج و شعرشناسی لحاف دوز، و لحاف دوزی عالی مرتبه. موسیقی دان بزرگ و استاد قره نی سناتوری، ساندیس نگار ساندیس تبار ساندیس گذار، حضرت آیت اله امام خامنه ای که با خطبه های دشمن شکن خود آرامش و سکینه و سامیه و صفیه ثمانه را به قلوب، و اعتماد و امنیت و شکوفایی و نفت را به سفره مومنین هدیه کنند.
خامنه ای:
از اینکه این برادر اینگونه شفاف و شعر گونه بنده را به خدمت شما معرفی کردند حقیقتا طیب اله. البته در بعضی از ابیات قافیه بطور کامل مراعات نشده بود که میشود به شعر نو احاله داد. اما باید عرض کنم که بنده چون به تازگی کلید چاپ توضیح المسائل داخلی ام را زده ام و چندین اپیزود اون رو، مخصوصا اون سکانسهایی که به مسائلی نظیر نجاسات و استفاده علمی و شرعی و هنری از مستراح است رو به پای ادیت رسانده ام و اونها رو با الهام از روح عصیانگر امام راحل که از شاگردان مکتب نو تاتر بودند، در چارچوب سبک رآلیزم ایتالیایی و موج نوی سینمای فرانسه، تراشی رافائل گونه داده ام، کمی خسته هستم و وقتتون رو زیاد نمی گیرم. موضوع مهمی که باید در همین قسمت تیتراژ و پیش درآمد خطبه اول براتون کلید بزنم، همین لانگ شاتی است که رئیس جمهور محترم از نفت و سفره مومنین داده است. بنده معتقدم که این نفت سی سال است که سر سفره مومنین بوده و این حرف رئیس جمهور خدمتگزار خودش نوعی تاتر را تداعی می کند که خوب بنده چندان مایل به بازی در آن نیستم.
حالا که صحبت از ایشان شد توجه دوربین شما را جلب کنم به حرکت مذبوحانه اخیرا پارلمان اروپا در حمایت از مجاهدین، که البته اونطور که به بنده خبر داده اند پارلمان اروپا به دستور نخست وزیر اسرائیل اینکار را کرده که امریکائیها هم به دستور همان شخص صهیونیست اسم اینها را از لیست تروریستی دربیارن. البته خود این نخست وزیر صهیونیست هم از استکبار جهانی فرمان می گیرد و ایشان هم از عوامل دشمن زبون هستند. و البته همه ی شما بخوبی میدانید که دشمن زبون خود از عوامل صهیونیزم جهانی است. و در نهایت همه اینها نوکر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هستند. چنانچه شاعر فرموده آمریکا توخالی است. وینتام گواهی است. بود خرتوخر اوضاع جهانی. همانطور که بنده در جریان قتلهای خودسرانه و سعید اسلامی عامل اسرائیل گفتم دنیا تحت حاکمیت این صهیونیستهاست و فقط ما هستیم که زیر نفوذ اونها نیستیم. خوب بنابراین بنده کات می کنم به صحنه ای که تازه در تلویزیونشون مشاهده کردم و یک فلاش بک میدم از اون شعارهایی که برادران بسیجی شما و خانواده هاشون در جلوی قرارگاه اشرف اونها میدادند. همان شعاری که می گوید "احمدی نژاد شرف ملت ایران است " و از این قبیل. خوب این شعار، هم از نظر فلسفی و رئالیسم و اصول تدوین خطی سینمایی اشکال دارد و هم از نظر شعری. این آتوی وزن و قافیه ای دادن به دست دشمن زبون برای پاسخ و ساختن اشعار مستهجن است. شما توجه کنید که عوامل دشمن میتونن این شعار را به همان شعر آن شاعر دوران رضاخان ربط بدهند و مثلا بخوانند که:
شرف ملت ایران اگر این بی شرف است
بر چه و چه و فلان و بهمان باید فلان کرد
از نظر فلسفی و سینمایی اشکالش این است که اگر ایشان در واقع "شرف ملت ایران" هستند، پس ولی فقیه چکاره است؟ ظاهرا دولت خدمتگزار و دوستان وزارت، عرض بند ه را در مورد اینکه خانواده ها را به جلوی قرارگاه اشرف ببرند، عوضی فهمیده اند و خانواده خودشان را اونجا برده اند. بنده عرض کردم که خانواده های این مجاهدین را ببرند تا شاید علائق خانودگی باعث بشود که اونها دست از کاراشون بکشن نه اینکه خانواده خودتان را ببرید که صحنه را خراب کنند و از این شعارها بدهند. این حرکت درواقع باعث خراب شدن این نمایش هنری تاتری شده. بنده به عنون یک نمایشنامه نویس و کارگردان تاتر و موسیقی دان شعر شناس و لحافدوز پرسابقه عرض میکنم که لحاف برادران وزارت اطلاعات در این قضیه تا حدودی پاره شده و باید در دوختن این لحافها و ساختن این شعارها دقت کافی و شعرشناسانه بکنند که دشمن نتواند از این شعارها اینگونه سوء استفاده کند. مثلا اگر شعار داده شود که:
خامنه ای عظمت و افتخار ملت ایران است
آنوقت بر اساس این شعارها نمیشود اشعار مستهجن ساخت مگر آنکه رعایت قافیه و وزن نشود که بنده تصور نمی کنم که استکبار جهانی و دشمن زبون جرات و توان و قدرت اینکه بخواهد قافیه و وزن شعر را رعایت نکند داشته باشد. شعر باید معنا و موسیقار خودش را داشته باشد و بد آموزی نکند. البته بحمداله ترانه های دوره طاغوت دیگر از جامعه محو شده. وگرنه جوان دانش آموز وقتی مواجه میشود با یک ترانه ای که می گوید بابا کرم دوستت دارم و ادامه می دهد که شیشه بابا را نشکنی. این جوان تصورش اینست که به او گفته اند که شیشه هجره پدرش و شیشه کلاس و شیشه بانک را نشکنی و آنوقت است که در یک فتنه ای که ایجاد می شود این جوان از روی لجبازی شیشه های بانکها و غیره را می شکند. درست به همین دلیل است که بنده بارها گفته ام که تحریم نه تنها به ما لطمه نزده و نخواهد زد بلکه برای ما نعمت است. درست همانطور که جنگ برای امام راحل نعمت بود.
حرفهای هنری دیگری هم دارم بنده. یک مسئله که خیلی برای دولت مهم است مسئله محاسبات هنری است. وقتی دولت در قضیه یارانه ها اعلام می کند که دو دو تا میشود سی و دو تا، این یک اکت هنر مدرن است و حالت سورآلیسم دارد. اما متاسفانه مردم انتظاراتشون زیاد می شود. امام همیشه می فرمود که دو دو تا میشود هشت تا یا حد اکثرش در شرایط خاص که پای منافع روحانیت و اسلام درمیان باشد، میشود ده تا. بنده هم همین نظر را دارم. دولت خدمتگزار باید در این زمینه ها هم دقت لازم را مبذول بکند که یکوقت دوربینش شاتی از سفره ی مومنین را نشان ندهد که پیت نفت معلوم نباشد. دشمن کمین کرده تا هرلحظه یک سکانس جدیدی را در مخالفت با ما کلید بزند. منشی صحنه باید دقیقا سفره را صحنه آرایی اسلامی کند. بنده البته یک زمانی یک نمایش نوشته و میخواستم به صحنه بیاورم که مسئولیتهای مربوط به کارهای هنری و کلید زندن توضیح المسائل فرصت نداد. این نمایشنامه داستان عشق آسمانی دو بسیجی معتقد بود به نام غضنفر و صغرابگم که در اثر عدم احساس مسئولیت و نا کار آمدی خانواده هاشان، و بینش صهیونیستی دشمن زبون، کارشان به خودکشی کشید. در حالی که اگر خانواده های این دو بسیجی به قوانین قضایی ما و مسئله صیغه اشراف داشتند این اتفاق تراجیک پیش نمی آمد. البته بعدها شخصی از عوامل دشمن زبون که یک انگلیسی وابسته به انتلیجنت سرویس بود به نام شکسپیر همین ایده بنده را دزدید و تاتری به نام رومیو و جولیت را نوشت و شاید هم کلید زد که البته با حمایت استکبار جهانی توانست در برخی کشورها به صحنه برود و جوایزی هم ببرد که در واقع اون جوایز حق مسلم همین شما امت همیشه در صحنه بود. والسلام و علیکم و علی ساندیسکم کثیرا
اشتراک در:
پستها (Atom)


