سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

جمعه، بهمن ۱۸، ۱۳۹۲

سالگرد غم انگیز انقلاب!


شانزدهم بهمن ماه 92 
سی و پنج سال بعد از
انقلاب. چی میخواستیم
چی شد!!

میشود هرسال وقتی سالگرد انقلاب
دیده گریان میشود از رنگ زرد انقلاب

آنکه در تبعید صدها وعده ی با حال داد
وقتی آمد در وطن، شد رنج و درد انقلاب

از همان اول کلاهی بر سر مردم گذاشت
چون نبود از اول آن نامرد، مرد انقلاب
................

میشود هرسال وقتی سالگرد انقلاب
میشود این حال بدمصب پریشان و خراب

یاد آن ایام می افتم و آن شور وشعف
آرزوهایی که شد کلا همه نقش بر آب

قولهایی داد آن دجال و یک یک پس گرفت
در عوض خوردند یارانش دو لپی، بی حساب
.....

شنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۲

ملای مقوائی از فرنگ آمد: سالگرد انقلاب ضد سلطنتی نزدیک است



چون مقوا آمد از ملک فرنگ
با عبای قهوه ای، ریش دو رنگ

با هواپیمای جت، ساخت بوئینگ
آمد و شد رهسپار راه "کینگ"!

از مقواهای معمولی نبود
ادعای پادشاهی می نمود

ملت راحت شده از دست شاه
شد برون از چاله و افتاد چاه

بود اندر کله اش یک مشت کاه
تکه سنگی جای دل در سینه گاه

یک مقوائی که از کارتن نبود
چون کنه چسبیده و ولکن نبود

با مقوا زیستن را باب کرد
مملکت را پر ز کارتن خواب کرد

جمعه، بهمن ۱۱، ۱۳۹۲

امام و بمب هسته ای! خاطرات رفسنجانی!


دوران پشم ریختگی:  امروز چندتا از بچه های قدیم وزارت آمده بودند که برایشان تحلیل کنم که رفتن به ژنو به نفع ما بوده یا نه؟ نگران بودند که ما چرا اینهمه سال فعالیتهای هسته ای را مخفی کردیم و حالا بعد از آنهمه تحریم و فشار جا زده ایم. نمیدانستند که ما قصد بمب سازی داشته ایم یا نه. از من خواستند که با توجه به شناختی که از امام داشتم و رابطه خاصی که با امام داشتم برایشان از نظرات ایشان بگویم. نگران بودند که آیا امام فتوای خاصی در مورد مذاکرات ژنو داشته که به من داده باشه یا نه..........
.......
فرمودند اسرائیلی ها هم نمی فروشند؟ عرض کردم خیر. سلاحهای دیگه و لوازم یدکی ازشون خریده ایم اما از اینا نمی فروشند. فرمودند چقدر خوب بود اگر ما بمبهایی داشتیم که پنج هزار و یا حتی ده هزار نفر را می کشت. عرض کردم که یک بمبهایی هست که صدهزار نفر و بیشتر هم می کشد. یک شهر را یکجا دود و بخار می کند. احساس کردم که در چهره امام یک حالت روحانی پیدا شد که قبلا ندیده بودم. با کمی حسرت فرمودند این دیگه چه بمبی است؟ عرض کردم که بمب اتم. فرمودند که اتم چیه؟ عرض کردم که یک چیز ریزیه که مربوط میشه به مسئله فیزیک. فرمودند فیزیک چیز خوبی نیست..........

شنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۲

جام زهری که سیدعلی خورده


بالاخره درخت چندین ساله تلاشهای مجاهدین و شورای ملی مقاومت به بار نشست و "افشاگریهای هسته ای" مقاومت مردم ایران طناب داری شد بر گردن ملاهای خونخوار و فاسد. موفقیتی که البته با پرداخت هزینه گران از جیب مردم و مقاومت مردمی به دست آمد.....
وحالا باید منتظر بود که رژیم زهر خورده و در حال جان دادن، به دست مردم ایران و فرزندان قهرمانشان از صفحه روزگار پاک شده و از سرزمین ایران به زباله دان تاریخ پرتاب شود.
جام زهری که سیدعلی خورده
رنگ و رویش شده مث مرده

نرمشی کرده قهرمانانه
نقل قول از خمینی آورده

کوسه خیلی اذیتش کرده
سیدعلی گشته سخت افسرده

بسته خالی زبسکه "روحانی"
آبروی نظامشو  برده

شده قمصور زرت حاج آقا
خورده جامی ز زهر افشرده 

شنبه، دی ۲۱، ۱۳۹۲

"جک استرا" در تهران!


رفته ایران باز هم جک استرا
توی کیفش برده با خود "بسته"! را

بسته بر گردن کراوات بنفش
هم به پا نعلین دارد جای کفش

بسته ی تشویقی این بار او
باز خواهد کرد باب گفتگو

گفتگویی از تمدن های ناب
پول نفت و لندن و جوجه کباب

گفتگویی از تمدن های دور
وحدت عمامه و موهای بور

گفتگویی از تمدن های ژرف
حاصلش از بهر مردم حرف و حرف

چونکه این جک استرای نابکار
از همان اول به ملا شد سوار
...............
ادامه

سه‌شنبه، دی ۱۷، ۱۳۹۲

مقابله با زلزله – داستان کوتاه


6 ژانویه 2014
یکی بود یکی نبود. چیزی در حدود شصت میلیون سال پیش موجوداتی در کره زمین بودند که اسمشون دایناسور بود. این موجودات براساس شایعاتی میشدند پدربزرگهای همین آخوندایی که دارن در کشور ما حکومت می کنن. این موجودات انواع و اقسام داشتند. از گوشت خور بگیرید تا گیاه خور و از کوچک اندام در حد اسب و الاغ بگیرید تا درشت اندام. آنهم  چه درشت اندامی! از نوک سرشان تا انتهای دمشان به متراژ امروزی می شد حدود سی متر. این سردار فیروزآبادی خودمان به انداز تخمشان هم نمیشد. ببخشید یادم رفت بگم که برای زاد و ولد تخم می گذاشتند. افتاده بودند روی گنجی به اسم جنگل که بهش می گفتن طلای سبز. می خوردند و می خوابیدند و اختلاس می کردند و عشق و حال میکردند. فقط تنها مشکلی که بود این بود که زنهاشان رعایت حجاب شرعی را نمی کردند. همه یا از بیخ بی حجاب بودند و یا خیلی خیلی بدحجاب. هرقدر هم که ولی فقیه شان - که احتمالا پدر بزرگ همین آیت اله احمد خاتمی خودمان بوده - نصیحت میکرد که بابا دست از این بدحجابی و بی ناموسی بردارید، هیچ دایناسوری گوشش بدهکار نبود. البته اون موقع این آقای جنتی خودمان هنوز بچه سال بود و به سن قانونی عمامه گذاری و آیت اله شدن و نماز جمعه خواندن نرسیده بود تا با کلام جادویی و گرم و آموزنده اش دایناسورها را به راه راست هدایت بکند و ...... 

سه‌شنبه، دی ۰۳، ۱۳۹۲

اقلیتها و حقوق آنها در دولت روحانی


علی یونسی؛نماینده آخوند روحانی در امور اقلیتهای دینی و مذهبی گفت که پستهای کلیدی و ارشد مدیریتی کشور در آینده نزدیک به اقلیتهای قومی و مذهبی واگذار خواهد شد
.....................................
تلفن اتاق یونسی زنگ می زند:
صدا: سلام علیکم حضرت آیت اله. حاج قربانعلی صداقتِ مومن زاده اصل هستم حاج آقا. عرض بندگی دارم.
............................
صدا: اختیار دارین حضرت آیت اله. سوغاتی چه قابل شما داره. هروقت اراده بفرمائید خدمت میرسم و سوغاتی شما را هم میارم. غرض از مزاحمت همین حرفای جدید جنابعالی در مورد اقلیتهای قومی و مذهبی بود که قراره پست کلیدی بگیرن.
یونسی: بله مومن. دستور حاج آقا روحانیه. خدا خیرشون بده. خیلی به فکر اقلیتها هستن.
صدا: خداوند خیرشون بده. چه کار خیری. بنده هم میخواستم در همین زمینه یک عرضی خدمتتون بکنم.
یونسی: بفرمائید حاج آقا.
صدا: راستش میخواستم بگم که این بنده زاده دکتر غلامحسین که به شما هم ارادت خاصی داره تازگی درسش رو در رشته تکنیسیانو فیزیکو رادیو لوجیکو در کشور ایتالیا تمام کرده و برگشته. دوتا دکترای آکسفورد هم محض احتیاط گرفته و آورده.
یونسی: به به مبارک است انشاء اله. چه خوب است که فرزندان مومنین همه درس خوانده و دکتر و آماده انجام مسئولیت هستند. حالا باید یک پستی در اداره رادیو تلویزیون براش دست و پا کنید.

چهارشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۲

انتقاد سازنده

18 دسامبر 2013  
 انتقاد سازنده
رئیس دادگاه: برادر حاج محسن به جنابعالی انتقاد شده که مبلغ پنج میلیارد تومان از اموال بیت المال را در حسابهای خودتون در خارج از کشور ذخیره کرده اید و خودتون هم قصد دارید به همراه خانواه به خارج تشریف ببرید. البته این کار را با استفاده از موقعیت شغلی و اجتماعی خودتان و با استفاده از کمک دوستان و مومنینی که در مقامات بالای کشوری و لشگری هستند انجام داده اید. نظرتون چیه؟
حاج محسن: عرض کنم که بنده از مقام معظم رهبری متشکرم که به ما پیروانش فرمان دادند که بجای تهمت زدن به یکدیگر، از همدیگر انتقاد سازنده بکنیم. بنده البته این انتقاد را علیرغم سازنده بودنش خیلی وارد نمیدانم. بنده قصد رفتن و اقامت در کشورهای فاسد غرب را ندارم.
رئیس دادگاه: ولی تا اونجایی که بنده خبر دارم آقا زاده هاتون در یک کشور اروپایی اقامت دارند و به کار تجارت مشغولن.
حاج محسن: خوب بله درسته. بنده زاده ها اونجا به کار تبلیغ اسلام و جمهوری اسلامی مشغولند و خوب البته این مسئله هزینه دارد که بنده با سوال از برخی از آیات عظام اجازه گرفتم که برای این فعالیتهاشون براشون مبالبغی بفرستم که البته بیشترش از اموال شرعی خودم بوده.
رئیس دادگاه: خوب شما از این انتقادی که بهتون شده تا چه مقدارش رو با درود به رهبر معظم قبول دارید و سازنده میدونید
حاج محسن: بنده با دورد به رهبر معظم نصف این انتقاد رو سازنده میدونم.
رئیس دادگاه: یعنی دو و نیم میلیارد تومن رو قبول دارید که درست نبوده که به حساب شخصی واریز کنید؟
حاج محسن: بله حاج آقا. همین مقدار انتقاد سازنده وارده.
رئیس دادگاه: خداوند به شما خیر بده مومن. پس لطف کنید  معادل نیم میلیاردش رو بصورت ارز به حسابی که میدم خدمتتون در آلمان بریزید و دو میلیاردش رو هم به صندوق دولت برگردانید. دولت ما به این حمایتهای مالی نیاز دارد. ضمنا خودتون هم یک مدت به خارج تشریف نبرید.
حاج محسن: اطاعت میشه حاج آقا. سمعا و طاعتا. ضمنا خداوند به مقام معظم رهبری طول عمر بده که این بحث علمی – مذهبی انتقاد سازنده رو اعلام و امر به انجامش فرمودن. وگرنه ما مومنین خیلی به یکدیگر لطمه می زدیم.

پنجشنبه، آبان ۲۳، ۱۳۹۲

ظریف و مذاکرات هسته ای!


آن وزیر خارجه اندر سویس
می نمودی دائم از "آقا" حدیث

در خیال خویش آن خنگ کچل
کرده بودی خارجی ها را مچل

وعده ها میداد و می خندید او
سیدعلی هم طالب این گفتگو

سیدعلی او را نصیحت کرده بود
دشمنش را نیز لعنت کرده بود

گفته بود او را که چون رفتی "ژنف"!
نزد آن اشتون مکن ما را کنف

هست آن زن خاله ی جک استرا
خود ارادت دارد او گاهی به ما

چند بار او را به رستوران ببر
از برایش آبِ شنگولی بخر

مست کن او را و دستش را بگیر
...................


شنبه، مهر ۱۳، ۱۳۹۲

مصاحبه بی بی سی با روحانی


بی بی سی: آقای دکتر روحانی به تلویزیون خودتون خوش آمدید.
روحانی: من هم از حضور در تلویزیون خودمون! خوشحالم.
بی بی سی: میدونید که ما اینجا در بی بی سی از انتخاب شما چقدر خوشحالیم. شما دموکراسی و آزادی را به ایران برمیگردانید. مچکریم. تا همینجاش هم دم شما گرم. کلی از زندانیان سیاسی که البته دوران زندانشون مدتی بود تمام شده بود هم آزاد شدند.
روحانی: اولا دموکراسی و آزادی هیچوقت از ایران نرفته بوده که بنده برشون بگردانم. این حرفها مال دشمنان نظام است نه بی بی سی. آزادی زندانیان هم که زندانی امنیتی بوده اند، چون ما زندانی سیاسی نداریم ، همیشه بوده و ربطی به آمدن بنده نداره. گاهی زندانها پر میشن و خوب برحسب ضرورت تعدادی رو اعدام میکنن و تعدادی رو آزاد می کنن که جا باز بشه. قوه قضائیه ما مستقل است و کارش رو می کنه.
بی بی سی: ببخشید آقای دکتر. اولین سوالم اینه که نظر شما در مورد ماهواره و تلویزیون ماهواره ای چیه؟
روحانی: شما بهتر از من میدانید که حالا دیگر روی هر پشت بامی حتی در دهات ایران بشقاب ماهواره نصب شده. مگر میشود جلوی خواست مردم را گرفت؟
بی بی سی: ولی آقای دکتر در اخبار آمده بود و عکسش هم بود که نیروی انتظامی تعداد زیادی بشقاب ماهواره را از روی پشت بامها جمع کرده و با تانک از رویشان عبور کرده و................ 
ادامه مصاحبه

سه‌شنبه، مهر ۰۹، ۱۳۹۲

متن حرفهای تلفنی انگلیسی روحانی با اوباما




نهم مهرماه 1392

ضبط شده توسط محافظ روحانی بطور جاسوسانه. در صورت مشکل داشتن برای فهمیدن مکالمه که به زبان انگلیسی بوده به دیکشنری مراجعه شود.

الو مستر اوباما، روزتون گود
دیس ایز، مای نِیمِ من ، مستر حسن بود

صد و ده دفعه "یور نامبر" گرفتم
حالا تاول زده انگشت سِفتم

"دیس ایز"، مشغول بود از بس شماره ت
نداری "سِرکِتِر" توی اداره ت

بِلَک برد ایز بَلَک، آی ام فریدون
صفای بچه های چاله میدون

اوباما جان نپرس از من "هو آر یو"؟
به دمبم بسته آقا دسته جارو
ادامه

پنجشنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۹۲

نرمش قهرمانانه به فرمان خامنه ای



19 سپتامبر 2013
قهرمانانه نرمشی بنما
باز از ابلیس خواهشی بنما

مفت خوردیم و چاق و چله شدی
حال برخیز و ورزشی بنما

تو بگو جفتک و فشار گذشت
هم به لبخند چرخشی بنما

از حماسه یه خورده خسته شدم
فکر تختی و بالشی بنما

بهر هم مسلکان لبنانی
فکر شلوار و گالشی بنما

شیخ حسن، میروی به امریکا
مثل محمود شورشی بنما

با اوباما اگر شدی تنها
زیرمیزانه مالشی بنما

به جهانخوار نامه ای تو بده
پای او را نوازشی بنما

در نیایورک و سازمان ملل
خودتو چس کن و غشی بنما

تا نگوید کسی که تو چوبی
گاهگاهی تو خش خشی بنما

در غنی سازی و امور اتم
گاهی اظهار دانشی بنما

خسته از پرسه در دمشق و حلب
در نیایورک گردشی بنما

سه‌شنبه، شهریور ۱۲، ۱۳۹۲

بیطرف باید بود! برای شهدای اشرفی

12 شهریور 1392

"بیطرف باید بود"!
تقدیم به شهید اشرفی مهندس مهدی فتح اله نژاد (بهروز)

بیطرف باید بود
به همه باید گفت
که چه کیفی دارد بیطرفی
عینهو بی بی سی!
که گهی بیطرف است
بیطرف باید بود
و در این بیطرفی
بهر خوشحالی ملای جنایت پیشه
رنج ها باید برد
غصه ها باید خورد
گاهگاهی باید
سند و مدرک جلادی ملاها را
اندکی خط زد و نادیده گرفت
از سر بیطرفی
کرد اسناد جنایت را پخش
بعد با بیطرفی
مدعی شد که کمی ساختگی ست
چونکه تایید نکرده ست کسی از طرف ملاها
و مقامات نکردند قبول
 که چنین واقعه ای رخ داده
بیطرف باید بود
گاو را باید گفت
آفرین بر تو که مثل پدرت باهوشی
یونجه را می فهمی
و از این بیطرفی خوشحالی
تو خودت خرگوشی
کور را باید گفت
که جهان بیطرف است
بزن آن عینک خوش بینی را
تا ببینی که در این شهر زمان بیطرف است
بیطرف باید بود
عینهو بی بی سی!




جمعه، شهریور ۰۱، ۱۳۹۲

پاسخ اوباما به روحانی


پنجشنبه 31 تیر 92


ای فریدون خان روحانی شده
شعرهایت بند تنبانی شده

گودِ تو مورنینگ و مورنینگِ تو گود
نامه ات ما را بسی حیران نمود

سالها بودی تو در پستو نهان
سیدعلی اینک تو را کرده عیان

من گمان دارم ترا ای خنده رو
سیدعلی آورده بهر گفتگو

تو همان بودی که در بحث اتم
روضه میخواندی توی فردوی قم

سه‌شنبه، مرداد ۲۲، ۱۳۹۲

پیام خصوصی روحانی به اوباما


سلام و روز خوش، مستر اوباما
یه خورده بهتر از این باش با ما

چرا ما را نمی گیری تو تحویل
که از سرمای تو بستیم قندیل

اوباما جان مکن از من تو دوری
بیا تا روشنت سازم حضوری

من آن شیخم که نامم بی فریدون
ولی روحانیش کردند رندون

وگرنه تا بخوای جسمانی ام من
بگوید با تو بی بی سی کیم من

جمعه، مرداد ۱۸، ۱۳۹۲

تعهدات سرنوشت ساز دکتر شیخ حسن


شیخ دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برگزیده امت حزب اله، در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت فرمودند. ایشان فرمودند:
برنامه خود را برای اعتلای کشور اسلامی و آسایش هموطنان گرامی به شرح زیر اعلام می نمایم:
1- اقتصادی
برای رفع مشکلات اقتصادی مردم ما، قول میدهیم و تعهد هم می کنیم که قیمت دلار را طی چند عملیات پیچیده اقتصادی ولو با چنگ و ناخن و دندان و دعای ندبه و سفره ابوالفضل و حتی به حول و قوه الهی با چاپ دلار با کیفیت بالا به زیر هزار تومان رسانده و بنزین را به سر سفره های مردم ببریم. ما حتی اگر شده که شرکت نفت را هم به بخش خصوصی و سپاه بفروشیم، اجازه نخواهیم داد که خزانه دولت خالی باشد تا دیگران به ما بخندند. آقا فرمودند سال حماسه اقتصادی، ما هم حماسه می سازیم!  
ادامه مطلب را اینجا بخوانید

دوشنبه، مرداد ۱۴، ۱۳۹۲

سیدعلی و حقه های روحانی


سیدعلی مواظب باش       کوسه داده مهمانی
شادمان و شنگول است     زان سبب که میدانی

در سرش بسی نقشه      دارد و نمی گوید
می کشد برای تو            نقشه های پنهانی

کوسه با تو دشمن نیست  بیخودی مزن سیخش
بچه کوسه را کردی          بی سبب تو زندانی

هان نرفته از یادت            کوسه کرد پر بادت
یکشبه تو را رهبر            کرده او به آسانی

شیخ حسن اگر آمد         کوسه رهنمایش بود
می زند به زیرش "جک"   "استرای" لاندانی

ادامه

شنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۹۲

قسم نامه و تعهدات روحانی

قسم می خورم آی قسم می خورم
اگرچه گهی بنده غم می خورم

قسم می خورم من به جان امام
که باشد از او پول و پست و مقام

به روح خمینی قسم می خورم
گهی بیشتر، گاه کم می خورم

قسم بر کلاه کج خامنه
که با دست چپ تو سرم می زنه

قسم بر نگاه چپ سیدعلی
که کج می نشیند روی صندلی
..........................

1- تعهد می کنم که دستاوردهای اقتصادی هشت سال زحمت دکتر احمدی نژاد و یارانش را خراب نکرده و با تلاش شبانه روزی اجازه ندهم آمار و ارقام پیشرفتهای اقتصادی نظیر نرخ دلار و نرخ تورم و نرخ بیکاری از میزان موجود کمتر بشود.
2- تلاش خواهم کرد که باب بحث و گفتگوی سازنده را با زندانیان سیاسی باز کرده و آنها را قانع کنم که برای مصاحبه به تلویزیون تشریف آورده و از پیشگاه مقام معظم رهبری و امت همیشه در صحنه عذرخواهی کرده و تقاضای عفو بنمایند. البته سرنوشت زندانیان مربوط به جریانهای برانداز در دست مقام معظم رهبری است.
3- قول میدهم که تدارکاتچی خوبی برای مقام معظم رهبری بوده و در سرکوب دشمنان ایشان از هیچ کاری دریغ نخواهم کرد
4 – از آنجایی که معتقدم وظیفه دانشجویان درس خواندن و به پایان رساندن دوران تحصیلی شان است و مسائل سیاسی کشور به دانشجویان مربوط نمیشود، با بهم زنندگان نظم محیط مقدس دانشگاه ها برخورد جدی خواهم کرد و در این زمینه از راهنمایی ها و کمکهای برادرانی  نظیر نقدی و قالیباف و رادان و مرتضوی کمک خواهم گرفت.
...........................

چهارشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۹۲

پیام خداحافظی دکتر محمود احمدی نژاد


"اگر بار گران بودیم و رفتیم"!



اگر جنت مکان بودیم و رفتیم
اگر هم حیفِ نان بودیم و رفتیم

اگر گفتار ما قند و عسل بود
اگر شیرین زبان بودیم و رفتیم

اگر بودیم خیلی خوش قیافه
مث آلان دولان بودیم و رفتیم

اگر در علم جفر و جن گرفتن
سرآمد در جهان بودیم و رفتیم

اگر در علم جغرافی انیشتن
................