سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

جمعه، تیر ۲۱، ۱۳۹۲

روحانی و لولوی صندوق


بیستم تیرماه 92




تو بیرون آمدی از توی صندوق
و "او" شنگول شد از بوی صندوق

بُوَد صندوق از یاران "ایشان"!
ز "آقا" بوده این نیروی صندوق

سی و اندی ست مردم در شگفتند
از این افسانه و جادوی صندوق

همه پاچه خوران بیت رهبر
شده حالا سگان کوی صندوق
........

 ز صندوق آمد آن محمود بیرون
ولی برداشتش یابوی صندوق

گمان می کرد فیثاغورث است او
و روزی می شود الگوی صندوق
......
دنباله

پنجشنبه، تیر ۱۳، ۱۳۹۲

چند توصیه مفید به حسن آقای روحانی


12 تیرماه 1392
قبل از هرحرف و حدیث و سفارش و وصیتی به توصیه حضرت امام که فرمودند "دولت کاری نکند که چیزی که چیز بوده یا نبوده دوباره چیز بشود"، عمل کنند و مواظب چیزها باشند که دوباره چیز نشوند. و اما بعد:
1- با قطعنامه دان اعضای سازمان ملل و شورای امنیت کاری نداشته باشید. بذارید سالم بمونه.
2- هنگام رفتن به سازمان ملل هاله نور تون رو همراه نبرید و فقط به همراه عهد و عیال و خاله و عمه تشریف ببرید و از گشت و گذار در نیویورک لذت ببرید.
3- هنگام شرکت در مراسم ختم روسای جمهور کشورهای مختلف با مادرشون کاری نداشته باشید.
4 – رابطه تون با اجنه رو مخفی نگه دارید. بخصوص از "آقا". هرگز برای حل مسائل اقتصادی به سر اغ .......غ

جمعه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۲

نامه خصوصی رهبر به رفسنجانی


از رهبر به اکبر. آورین هاش اکبر. آورین. بابا به قول برادران مسلمان عرب زبان "دهانکم
 حار" یعنی دمت گرم. بهترین کار رو تو کردی. آورین. آورین. بنده از تو قدر دانی میکنم که توی سرت زدم و هیچی نگفتی. البته شنیدم یه جایی مخفیانه گفتی که چنان با پوز زدم توی مشت رهبری که مشتش کبود شد. دیگه از این حرفا نزن هاش اکبر. میدانی که بارها گفته ام که بنده یک رای بیشتر ندارم. خوب شد علنا چیزی نگفتی چون اگه چیزی می گفتی به اتکاء همان یک رای یه پس گردنی هم بهت میزدم. اما به جان تو، بنده نگفته بودم که اینجوری حالت رو بگیرن.  اما خُب، گرفتن دیگه. نامردا رحم نمی کنن. ها ها ها ها. وقتی گیر سه پیچ میدن کاریش نمیشه کرد. بهشون گفتم که حقوق بشر این شیخ پیرمرد رو رعایت کنید اما هِری زدند زیر خنده. مگه تو چیکار کردی که اینا به حقوق بشرت می خندن؟ هاهاهاهاهاها. البته خوب تو هم نمی باید با این سن و سال دوباره پیدات میشد. به قول بچه های دفتر:
کوسه تا از خواب خوش بیدار شد
لنگ بی تنبان توی میدان پرید
گفت آقا با یه خورده اخم و تخم
کاش این کوسه خجالت می کشید
 فکر نکن بنده یادم...........م 

جمعه، خرداد ۰۳، ۱۳۹۲

اکبری زرتت چرا قمصور شد؟؟؟ا


سوم خرداد 92  

اکبری انگار اجاقت کور شد
میز قدرت باز از تو دور شد
جنتی بر حذف تو مامور شد
سید علی از رفتنت مسرور شد
                                     اکبری زرتت چرا قمصور شد  

پنجشنبه، اردیبهشت ۲۶، ۱۳۹۲

نبرد اکبر کوسه و محمود تارزان


از آنسو تو بشنو ز محمود یل 
گرفته ست زانوی غم در بغل

کنارش نشسته یل اسفندیار
نمک می زند تکه های خیار

شده چهره اش خیس از آب چشم
دوتا جن گرفته پر از ریش و پشم

به جنها بسی التماسیده است
ولی بر لبش خنده ماسیده است

چو محمود او را چنین زار دید
یکی آه سرد از جگر برکشید

بگفتا مخور غم تو اسفندیار
برآرم من از شیخ کوسه دمار

مث تارزان تیز از جا پرید
سپس کفش خود را کمی ورکشید


سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۷، ۱۳۹۲

اون یک رای آقا مال کیه؟؟؟؟؟آ


نمایش تک پرده ای کوتاه.

 محل نمایش: اطاق کار "آقا"، ولی امر مستضعفین جهان.
"آقا" مشغول نماز خواندن است و فرزندش با عبا و عمامه پشت میز آقا نشسته و پرونده ها را به هم می ریزد. انگار دنبال کاغذی میگردد.
"آقا": اله اکبر. اله اکبر
فرزندِ "آقا": چشم حاج آقا مواظبم که کاغذا پاره نشن. اون نامه ی اعترافات اون پسره رو کجا گذاشتین؟
"آقا": سبحان اله
فرزند "آقا": تو کشوی وسطی رو گشتم یه بار. نیست. آها..... ایناهاش. پیداش کردم.
 رئیس دفتر وارد میشود:

شنبه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۹۲

که ز صندوق به در می آید؟؟؟ا


عمر محمود به سر می آید
بوی یک گند دگر می آید

انتخاباتِ دموکراتیکی
بار دیگر ز سفر می آید

قاتل ممد و سهراب و ندا
باز با تیر و تبر می آید

تا که "یک رای"! خودش را بدهد
سیدعلی بسته کمر می آید

تا که صندوق شود پر، اما
هاشمی شیفته تر می آید

ظاهرا بار دگر آن کوسه
کرده احساس خطر، می آید

ادامه

چهارشنبه، اردیبهشت ۰۴، ۱۳۹۲

پناهنده سیاسی - طنز تلخ


دوم اردیبهشت 1392

تقدیم به دکتر غلامحسین ساعدی که در مقاله کوتاهی در "ماهنامه شورا" در باره پناهنده سیاسی نوشت:
"پناهنده سیاسی کسی است که چهره به چهره رو به رو، در برابر حکومت مسلط ایستاده بود، و اگر بیرون آمده، از ترس جانش نبوده است. او با همان فکر مبارزه و با سلاح اندیشه خویش ترک خاک و دیارکرده است."
یادش گرامی باد.
******************
می گویم: خوشحالم که به این زودی تقاضای پناهندگیت قبول شد و پناهنده سیاسی شدی. لابد دلایلت خیلی قوی بوده و کارهایی که کردی رو اینا به عنوان فعالیتهای سیاسی مهم قبول کردن.
می گوید: خوب آره دیگه. کیسم ({شرح حال} خیلی قوی بود. 
می گویم: آها! حالا اینجا دوستای خوبم پیدا کردی؟
می گوید: دوسه هفته پیش توی همون اداره مهاجرت با یک نفر دوست شده بودم . آدم خوبی بود ولی مجبور شدم ولش کنم و دیگه بهش زنگ نزنم.
می گویم: ای بابا! چرا؟ رژیمی بود؟
می گوید: نه بابا رژیمی چیه؟ همش می خواست راجع به مسائل سیاسی حرف بزنه و منو هم مثل خودش سیاسی بکنه.
*********
می گویم: بالاخره کارت درست شد؟




سه‌شنبه، فروردین ۲۰، ۱۳۹۲

ماجرای بی بی سی

 
19 فروردین 1392

ماجرای بی بی سی

مرا شکایتی نبود از جفای بی بی سی
به سر نبوده مرا چون هوای بی بی سی

اگر چه آرزوی او فنای ایران است
نبوده آرزوی من فنای بی بی سی

برای ماندن ملا بسی تلاشیده
بقای شیخ بود در بقای بی بی سی

برای آنکه نپاشد زهم حکومت شیخ
روانه است به ایران دوای بی بی سی

اگرچه شیخ ندارد نه محتوا و نه شکل
به جیب شیخ رود محتوای بی بی سی


پنجشنبه، فروردین ۱۵، ۱۳۹۲

خامنه ای و سیزده بد

گزارش روزنامه کیهان از سخنان خامنه ای در مراسم سیزده بدر بسیجیان

رهبر عظمای انقلاب و مستضعفین جهان در گرهم آیی آئین کفر برا نگیز سیزده بدر جمعی از هواداران بیت عظما و بسیج در یکی از باغهای اطراف تهران، ضمن قدردانی از بساط دود و دم برادران گرامی، سخنانی مهمی ایراد کردند که در آن علاوه بر تعین تکلیف سیاست کشورهای مختلف در سراسر جهان چه در رابطه با یکدیگر و چه در رابطه با مردمشان، از امت همیشه در صحنه برای تحقق اهداف اقتصادی و تولیدی سال گذشته قدردانی کردند. ایشان ضمن تذکر اهمیت مبارزه با مراسم سیزده بدر و چهارشنبه سوری، و قدردانی از امت مسلمان و همیشه در صحنه ی انگلستان و امریکا، به خاطر تظاهرات گسترده شان بر علیه بانکهای غیر اسلامی و ضمن درود به شهدای گرانقدر این تظاهرات ها، به دستاوردهای زیربنایی حکومت اسلامی در سال 91 اشاره کرده و به همه هموطنان مژده دادند که با خیال راحت و در آزادی کامل میتوانند در سال 92 هم همچنان به تحقق اهداف زیربنایی ادامه بدهند و مرعوب تهدیدات دشمنان نشوند. مقام عظمای ولایت در بخشی از سخنانشان فرمودند:
"مردم انگلستان و امریکا و فرانسه نباید مرعوب تهدیدات حکومتهای فاشیستی که بر اساس انتخابات پر از تقلب روی کار آمده اند بشوند. باید آمادگیِ دادن شهدای بیشتری را کسب کنند و با تظاهرات در جلوی زندانها و مخصوصا زندان باستیل و زندان گوانتانامو، مانع از آن بشوند که زندانیان سیاسی و دستگیرشدگان در این تظاهرات ها در محاکمه های نا عادلانه به زندانهای طویل المدت و گاها اعدام محکوم شوند.

یکشنبه، فروردین ۱۱، ۱۳۹۲

جمعه، فروردین ۰۹، ۱۳۹۲

نامه خصوصی شیخ اکبر به "آقا"


السلام علیکم یا رهبر الکبیر دامت حرکاته (ره)
رهبر خیلی خیلی بزرگوار سلام. نمیدانم که بنده را به جا می آورید یا نه و آیا از خاطرات دورانی که با هم گذراندیم چیزی به خاطر مبارکتان مانده یا خیر. به قول اون خواننده هه که از دستم در رفت و اعدامش نکردم:
یادت میاد تو حوزه/ با هم نشستیم
به همدیگه قول دادیم/ جناق شکستیم
دیریم رام رام دیرام رام......
 بهرحال در مقابل رهبر عالیمقام و دانشمندی مثل سرکار که برای اداره مملکتی با این بزرگی و هفتاد هشتاد میلیون جمعیت و چندصد میلیون هوادار و مقلد از همه رنگ در کل جهان، هزار جور فکر و خیال و مشکلات دارید بنده به شما حق میدهم که مرا فراموش کرده باشید و وظیفه خودم میدانم که ابتدا خودم را معرفی کنم. اما قبلش اجازه بدید بگم که چه شاهکاری زدید از سیاست و درایت و کیاست که امسال رو به اسم سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اسم گذاری کردید. واقعا روی دژمن را کم کردید و تمام حقه ها و نقشه هاش را برای زیر فشار گذاشتن ما خنثی کردید. حالا دژمن زبون بره و تا روز قیامت هی بدوه و هی تحریم کنه. اصلا فکرش را نمی کرد که با یک چنین سیاستمدار بزرگی روبرو هست که با یک اسم گذاری تمام کلک های او  را خنثی می کنه. به به. به قول خودتان؛ آورین آورین. چه حماسه های سیاسی و اقتصادی و اختلاسی  امسال راه بندازیم

چهارشنبه، اسفند ۳۰، ۱۳۹۱

مصاحبه بی بی سی با خامنه ای در مورد عید و سیزده بدر

اول فروردین 1392 
مصاحبه گر: بینندگان عزیز تلویزیون بی بی سی فارسی ما در خدمت رهبر شیعیان و مستضعفان جهان و بزرگمرد عالم امکان، حضرت آیت اله العظمی خامنه ای هستیم و .....
خامنه ای: صبر کنید. بفرمائید رهبر مستضعفان و شیعیان ایران و لبنان و خاورمیانه که قدری واقع بینانه تر باشه. اون عالم امکان هم یه کم زوده. بذاریم برای سال دیگه. نباید آتو به دست دژمن داد.
مصاحبه گر: واله حضرت آیت اله ما هرچی که رئیسمون بگه همون رو میگیم. البته نه که خودمان اعتقاد نداشته باشیم. اما خوب باید دستور رو اجرا کنیم. شما شکسته نفسی می فرمائید. ما در بی بی سی فارسی آمار داریم که طرفداران شما در امریکا و چین و روسیه و امریکای لاتین، حتی اروپا، از همه ی روسای دولت ها و رئیس جمهور ها بیشتره. حتی ما  از طریق روزنامه کیهان خودتون خبرهای خصوصی داشتیم که وقتی داشتن پاپ را انتخاب میکردن اسم شما از صندوق در آمده و خوب کسی که رای ها را میخوانده  چون در واقع تحت نفوذ صهیونیزم و استکبار بوده سیدعلی را سنت فرانسیس خوانده است.
خامنه ای: خوب اگه بی بی سی فارسی آمار دارد، بنده خارج از اصول دموکراسی میدانم که مخالف باشم. البته روزنامه کیهان قرار نبوده که اطلاعات مهم سری را به بیرون درز بدهد.  حالا سوالتون چی بود؟ یادم رفت.


پنجشنبه، اسفند ۲۴، ۱۳۹۱

دو شعر برای شب عید 1392


1- عید آمد و حیف...

عید آمد و شد زمان شادی
پر سبزه شده ست شهر و وادی

عیدی که نشانه بهار است
برخیز و بکن ز دوست یادی

افسوس که با حضور شیخان
وین وضع خراب اقتصادی

شادی به دل کسی نمانده
ملت همه غرق نا مرادی


بو گند گرفته هرچه بوده
..........................

2- سال 92، سال رزم و پیروزی

سال نو سال خلق ایران باد
سال نو سفره شان پر از نان باد

سال نو سال سرنگونی شیخ
خانه ی شیخِ دزد ویران باد

سال نو بشکفد در ایران گل
سال پایان این زمستان باد

سال نو سال رزم و جنگیدن
..........


شنبه، اسفند ۱۹، ۱۳۹۱

چهارشنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۹۱

نامه احمدی نژاد به خامنه ای و پیشنهادات برای سال 1392


محضر رهبر معظم سلام علیکم
با عرض تبریک به مناسبت پیروزی های اخیر رزمندگان اسلام و از جمله پائین آوردن یک فروند پهپاد فرضی دشمن استکباری، مطالب مهمی را باید خدمت شما عرض کنم. البته علت این نامه نگاری در واقع این بوده که ما توانستیم با کمک گرفتن از دانشمندان اقتصادی سپاه و بسیج و همچنین با استفاده از حساب و ریاضیات جفر به این دستاورد مهم برسیم که به حول و قوه الهی از دوران ریاست جمهوری بنده چند ماهی بیشتر نمانده است. بنابراین نوشتن این نامه ضروری و بلکه لازم و ملزوم 
یکدیگر است. به قول معروف، تو نیکی میکن و در دجله انداز/ که عنقا را بلند است آشیانه.

.......
- برادر فرمانده بسیج که حقیقتا مثل یک هلوه و آدم دلش میخواد همینطوری ایشون رو بخوره، (البته ایشان به حول و قوه الهی به زور وارد جلسه هیئت دولت شدند) نظرشون این است که سال آینده سال مبارزه با بلایای طبیعی نظیر زلزله و سیل و طوفان و خسوف و کسوف و هوای مسموم باشد که در این زمینه باید از حوزه علمیه  و آیات عظام خواسته شود که دعاهای مربوطه را با بخشی از دعاهای مربوط به تورم و گرانی قاطی کرده و در دسترس عموم ملت حزب اله بگذارند. در این زمینه البته خود ایشان تعهد می دهند که عوامل اصلی بروز بلایای طبیعی، نظیر بدحجابی و وجود دانشگاههای مختلط را به کمک آیات عظام و دانشجویان بسیجی از بیخ و بن ریشه کن کنند.

جمعه، بهمن ۲۷، ۱۳۹۱

خاطرات احمدی نژاد در پایان راه - قسمت اول


26 بهمن 1391 
خاطرات احمدی نژاد در پایان راه
قسمت اول
از سه شنبه 24 بهمن 1391 تا هفته بعدش

امروز فهمیدیم که زمان زیادی از دوران دوم ریاست جمهوری مان باقی نمانده و تلاشهای دوستان برای اینکه ما زیرآبی زده و باز هم رئیس جمهور بشویم به جایی نخواهد رسید. بنابراین  تصمیم گرفتیم که بعضی خاطرات دوران هشت ساله ریاست جمهوریم را برای ثبت در تاریخ بنویسیم. اما از آنجایی که این لاریجانی الدنگ هرجا نشسته، گفته که ما سوات حرف زدن نداریم و به زبون چاله میدانی حرف میزنیم، ما هم تصمیم گرفتیم این خاطرات رو با زبان شمال شهری و مثل خاطرات شاهان ها بنویسیم تا روحش کم بشه. گابساله.
ما، دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران، رئیس جمهور سوریه و لبنان، رئیس جمهور رئیس جمهوران، مطمئن هستیم که صدسال دیگه اگر هنوز حضرت ظهور نکرده باشن، مردمی که میان، از دوران هشت ساله ما به عنوان دوران طلایی محمود کبیر و افتخار تاریخ ایران یاد خواهند کرد.  "شیرین بختانه" در اونروز هیچکس براش مهم نیست که ما قیافه مان  چه شکلی بوده یا حرف زدنمان. ولی همه ما را به عنوان یک قهرمان ملی و یک نابغه اقتصاد که کشور رو به سه چارمتری دروازه های تمدن رساند می شناسن. نابغه ای که برای اولین بار در تاریخ بشریت میخواست نفت رو به سر سفره های مردم ببرد و تصمیم داشت آب و برق و اتوبوس رو مجانی کند که "شوربختانه" سرماخوردگی نذاشت و دوران ریاست جمهوریش تمام شد.
این را هم بفرمائیم که ما روزانه..................ه 

پنجشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۹۱

چرا سعید مرتضوی آزاد شد


نوزدهم بهمن 1391

خبرگزاری فارس: دیروز سه شنبه هفدهم بهمن ماه 1391 دکتر سعید مرتضوی (قاضی مرتضوی سابق) توسط ماموران دادستانی در محل کارش بازداشت و برای انجام پاره ای بازجویی های ضروری مستقیما به زندان اوین برده شد. در محل زندان ماموران وی را به اطاق پذیرش راهنمایی کردند. در آنجا مسئول پرونده به ایشان یادآوری کرد که براساس قوانین جمهوری اسلامی و بخصوص قانون اساسی که یادگار حضرت امام است ایشان حق دارد قبل از رفتن به اطاق خودش با وکیل خود تلفنی تماس بگیرد و او را در جریان بازداشت خود قرار دهد. همچنین به متهم گفته شد که طبق دستور مقام عظما و به منظور نشان دادن علاقه ایشان به رعایت حقوق بشر در زندانهای ایران، متهم مجاز است که در صورت تمایل یک تلفن دیگر هم به هرکس دوست دارد، از جمله خانواده اش بزند و آنها را در جریان واقعه بازداشت خود و محل بازداشت که همان زندان اوین ( یا به روایتی هتل اوین) است قرار دهد. در این موقع ماموران به منظور اینکه متهم احساس راحتی کرده و با خیال راحت با تلفن حرف بزند ضمن خروج از اطاق و تنها گذاشتن متهم به او یادآوری کردند که........


شنبه، بهمن ۱۴، ۱۳۹۱

سالگرد انقلاب. سال 1391


دهم بهمن ماه 1391

میشود هرسال وقتی سالگرد انقلاب
دیده گریان میشود از رنگ زرد انقلاب

آنکه در تبعید صدها وعده ی با حال داد
وقتی آمد در وطن، شد رنج و درد انقلاب

از همان اول کلاهی بر سر مردم گذاشت
چون نبود از اول آن نامرد، مرد انقلاب

بد کلاهی بر سر ما رفت، جدا که زِکی
سود برد آن حقه باز  از کارکرد انقلاب

گرم بود از انقلاب این کله ها مان، ناگهان
ریخت روی کله هامان آب سرد انقلاب


دوشنبه، بهمن ۰۹، ۱۳۹۱

شنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۱

نامه های یک دانشجوی بسیجی به خامنه ای

نامه اول: در مورد "بی بند و باری"! انتخابات  


سلام بر رهبر معظم مسلمانان جهان و انگلیس و امریکا. اینجانب حسن معروف به حسن خلاف سابق، یک دانشجوی بسیجی دلسوخته هستم که عاشق شما هستم و به قول اون برادر مداح مسجدمون:
 وقتی می بینمت دلم وا میشه/ خنده روی لبام شکوفا میشه
 خدا شاهده وقتی می بینم کسانی که مدعی اسلام هستند دل شما را می سوزانند آتیش میگیرم. اینه که تصمیم گرفتن هرازگاهی براتون یه نامه بنویسم که بفهمید تنها نیستید. چقدر این نامردها سر این قضیه انتخابات دل مهربون شما را شکستن. منافقین که همه اش صحبت از تحریم می کنند تکلیفشان روشنه و اهل جهنمن. اگر گیر ما هم بیفتند حسابشون را صاف می کنیم. اما یک عده همه اش می گن که انتخابات آزاد نیست و صحبت از آزادی و بی بند و باری می کنند. راستش آقا جان من تا حالا  نمیدانستم قصد اینا از این آزادی انتخابات چیه و همش نگران بودم ................م

شنبه، دی ۳۰، ۱۳۹۱

سخنان رئیس جمهور در مجلس


پنجشنبه بیست و هشتم دیماه


سام علیک. چاکرم علی آقا. نوکرم آق مصطفی. قربونت برم تقی بی کله. درد و بلات بخوره تو سر بغل دستیت. چاکرم..... چاکرم......قربون شما....
عرض کنم که بنده عرایضم رو یعنی در واقع توضیحات واضحات موفقیتهای دولت خدمتگذار رو یکی یکی میگم یعنی از رو کاغذ میخونم و بعدشم بای بای. به قول شاعر اگر نامهربون بودیم و چی؟ .. رفتیم. چاکرم.
1- قبل از هر چیز لازمه که خبر موفقیت تیم مذاکرات هسته ای رو خدمتتون بگم. به حول و قوه الهی ما به یک موفقیت بزرگ دیگه دست پیدا کردیم و موفق شدیم با تیم آژانس به توافق برسیم که در اجلاس آینده تعداد شیشه های آب روی میز مذاکرات رو به دوبرابر برسونیم. تیم آژانس قول داد که در جلسه آینده در مورد غنی سازی و بازدید از پارچین بحثی نکنیم و این بحث رو بذاریم برای سالهای آینده. در عوض ما به آژانس قول دادیم اگر توانستیم برخی از تحریم ها رو دور بزنیم که به حول وقوه الهی سعیمون رو خواهیم کرد. موفقیت دیگر ما در این زمینه این بود که....... که 

چهارشنبه، دی ۲۰، ۱۳۹۱

فتواهای مدرن خامنه ای

نامه دریافتی از مقلدین "آقا" و پاسخ "آقا"!

خبرگزاری پاسداران: پاسخ "آقا که در قسمت دوم آمده است بسیار مهم بوده و بزودی توسط حزب الهِ  جهانی تکثیر و توزیع خواهد شد. البته سوال مومنینِ مقلد هم مهمه اما پاسخ "آقا" خیلی خیلی مهمه! آی مهمه! آی مهمه! آی مهمه! همه جوره مهمه.

1- محضر مقام عظمای ولایت. دامت حرکاته

همانطور که مستحضرید، بحمداله والمنه با رهبری آسمانی و درایت های نابغه آسای امام راحل و حضرتعالی، در حال حاضر کشور دارای حکومتی کاملا حزب اللهی است و نظام ما در حال حاضر با ثبات ترین و قوی ترین نظام جهان است و حرکتهای زبونانه دشمنان و استکبار جهانی نتوانسته هیچ تاثیری در ثبات و پایداری حکومت ما داشته باشد. همانطور که برخی از امامان جمعه فرموده اند این آمریکای جهانخوار است که باید پاسخ بدهد که چرا مثل الاغ در گل مانده و دلارش اینقدر گران شده و نمیتواند جلوی گران شدن آنرا بگیرد...... 
ادامه را اینجا بخوانید

دوشنبه، دی ۱۱، ۱۳۹۱

به یاد مادرم

سی و یکم دسامبر دوهزار و دوازه برابر با یازدهم دیماه نود و یک شمسی  

بیشتر از شش سال بود که مادرم را ندیده بودم. آخرین بار که دیدمش به همراه پدرم برای دیدن من به لندن آمده بودند. قبل از آن هم بیست سالی میشد که ندیده بودمشان. دیروز خبر دار شدم که ماشینی که دنده عقب می رفته در خیابان به مادرم زده و مادر به زمین خورده و دچار ضربه مغزی شده و روز بعد در بیمارستان درگذشته است. یادش بخیر که مادر فدا کاری بود که در زندگی بسیار زجر و زحمت دید. دو پسرش دکتر محسن و مجتبی که مجاهد بودند در سال شصت در درگیری مسلحانه با پاسداران جهل و جنایت شهید شدند. من هم که از همان سال مجبور به ترک ایران شدم. تنها دخترش هم که مجاهد بود به همراه همسر و تنها دخترشان   مجبور به ترک ایران و رفتن به عراق برای ادامه مبارزات شدند و هنوز هم در عراق در اردوگاه لیبرتی هستند. مادر در سال شصت و پنج اگر اشتباه نکنم به خاطر کمک به مجاهدینی که در داخل ایران فعالیت می کردند دستگیر و مدتی روانه زندان شد. و البته در همه این سالها علاوه بر نگرانی برای بچه های خودش، به همراه برخی از مادران مجاهدین از مبارزه علیه دیکتاتوری مذهبی حمایت میکرد. بعد از حمله امریکا به عراق و خلع سلاح مجاهدین در اشرف، مادرم به همراه پدرم بدون اطلاع دیگران به قرارگاه اشرف رفته و با دختر و نوه هایش دیدن کرد و چند هفته در قرارگاه اشرف در کنار آنها بود. بعدا که برای دیدن من به لندن آمدند از آن چنه هفته به عنوان خاطره بسیار خوش یاد میکرد. پدرم چندسال پیش درگذشت و مادر تنها شد و چاره ای نداشت جز اینکه به تنهایی روزگار را سپری کند. هرچند که دوستان و فامیل و بخصوص مبارزین هیچگاه نگذاشتند که غم دوری فرزندان و نوه ها خیلی اذیتش بکند. البته من با اوبطور دائم  تماس تلفنی داشتم و خبر سلامتی بچه ها در عراق را به میدادم و در جریان مسائلی که داشتند قرارش میدادم. و البته خودش هم خبرها را از طریق تلویزیون ماهواره ای مجاهدین دنبال میکرد. دو روز قبل از درگذشتش با او حرف می زدم و به من خبر خوشی را داد که خیلی خوشحالش کرده بود. خواهرم از قرارگاه لیبرتی در عراق با او تماس گرفته و مدتی حرف زده بود. این یکی از   آرزوهایش بود که همواره به من یادآوری میکرد. به هرحال مادر رفت و شانس این را پیدا نکرد که بزرگترین آرزویش یعنی رفتن آخوندهای جنایتکار را ببیند. اما همیشه این اولین دعا و آرزویش بود. و من همیشه به او اطمینان خاطر میدادم که اینها خواهند رفت و آزادی و دموکراسی به ایران خواهد آمد. یادش گرامی که برای ما بسیار زحمت کشید و فرزندانش همواره به وجود او افتخار می کنند.

جمعه، دی ۰۸، ۱۳۹۱

آرزوها برای سال 2013




 
سال نو سال خلق ایران باد
سال نو سفره شان پر از نان باد

سال نو سال سرنگونی شیخ
خانه ی شیخِ دزد ویران باد

سال نو بشکفد در ایران گل
سال پایان این زمستان باد

سال نو سال رزم و جنگیدن
یارِ رزمنده، صدهزاران باد

  • ادامه آرزوها برای سال 2013
  • پنجشنبه، آذر ۳۰، ۱۳۹۱

    بشار در چاه


    اسد در حال افتادن به چاهه
    برای دیکتاتور پایان راهه

    اگرچه اینهمه کشتار کرده
    هنوز اصرار دارد بی گناهه

    شده معروف او حالا به قصاب
    براش سوریه یک کشتارگاهه

    حمایت کرده از او سیدل آقا
    نگهبان اسد حالا سپاهه

    اگرچه سیدعلی جانی تر از اوست
    ولی پرونده شون هردو سیاهه  

    ادامه در 

    شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۱

    بی بی سی و اکبر گنجی و مجاهدین


    کارگردان: آقایون آماده می شیم برای ضبط.. آقای گنجی شما لطفا بشینید اینجا روی این صندلی.
    گنجی: من ترجیح میدم روی اون یکی صندلی در سمت چپ آقای مجری باشم.
    کارگردان: آخه ما این صندلی رو برای شما آماده کردیم.
    گنجی: اینا که هرسه تاشون یه شکلی و یه رنگی هستن. چه فرقی میکنه؟
    کارگردان: شکل و رنگشون بله ولی ملاحظه کنید ما زیر پایه های این یکی چند تا آجر گذاشتیم که بلندتر باشه و شما وقتی روش می نشینید حالت کوتوله نداشته باشید. آخه بحثمون بار سیاسیش زیاده.
    گنجی (روی صندلی مشخص شده می نشیند و چند بار خودش را جابجا می کند): راست میگید قربون. من بهتره که قدم بلند نشون بده. یه مقدار از مضحکه شدن احمدی نژاد بابت قدشه. ها ها ها ها
    کارگردان: لطفا سرجاتون بشینید. آماده......ضبط میشه....
    .

    ادامه مطلب را اینجا بخوانید

    یکشنبه، آذر ۱۹، ۱۳۹۱

    فواید تحریم را بنویسید. انشای ملا محمد نقدی



    جراید: محمدرضا نقدی، فرمانده بسیج  گفت تحریم ها قدرتی جدید را برای 
    ایران ایجاد کرده که او آنرا یک فرصت دانست.


    انشای ملا محمد نقدی
     شاگرد کلاس پیش دانشگاهی سپاه

    فواید تحریم را بنویسید

    چشم! همانطور که شاعر در قدیم فرموده است،
    از غیب به ما ندا رسیده
    تحریم برای ما مفیده.
    ما شاگردان کلاس سوم اکابر، بر عسک شاگردان کلاس سوم مدرسه روزانه، بسیار خوش شانس تر هستیم. زیرا که ما علم تخسیر جن یاد می گیریم و به ما ندا می رسد که تحریم چیز خوبی است ولی به آنها نمی رسد. قبلا هم به ما ندا رسیده بود که انقلاب اسلامی برای ما خیلی خوب و مفید است. به همین دلیل هم ما تحصیلات خود را در کلاس دوم اکابر ول کرده و به عنوان یک متخصص امور انقلاب برای ساختن دوران طلائی، با امام  همکاری کرده و به فرمان ایشان شدیم یکی از مقامات نظام.......ادامه را اینجا بخوانید
    فواید تحریم را بنویسید. انشای ملا محمد 


    شنبه، آذر ۱۱، ۱۳۹۱

    خامنه ای رهبر جهان! (فقط کره زمین)ا


    نهم آذرماه 1391  

    صلاحی، رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه "ما تنها ملتی هستیم که در دنیا حرف جدیدی برا گفتن داریم" مدعی شد که "مشکل امروز جهان نداشتن رهبری همچون رهبر انقلاب در ایران است".

    رهبری داریم در دنیا تکه
    عاشق مرغ و خوراک اردکه

    ظهر جمعه میخورد قیمه پلو
    پای منقل هم خوراکش پشمکه

    در جوانی پیپ می دودیده است
    از طرفدران سنگ فندکه

    گفته هایش نغز و پرمعنا ولی
    بر اساس حرف دشمن مضحکه


     ادامه شعر را اینجا بخوانید خامنه ای رهبر جهان! (فقط کره زمین )ه