سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

جمعه، اسفند ۲۱، ۱۳۹۴

موشکهای خامنه ای.


گفتار نیک 21 اسفند 94: حسین پویا


لطفا قبل از اینکه سپاه به اسرائیل موشک بزند بازپخش کنید!!
در نمایش انتخابات اخیر، خامنه ای ضربه های اساسی خورد. به علت اینکه تضادها در راس نظام جدی بود و به لبه درگیری رسیده بود، خامنه ای نتوانست به قول خودشان انتخابات را آنطور که میخواست مهندسی کند. اگرچه که با فیلتر شورای نگهبان توانست اکثریت کاندیداهای جناح مقابل را حذف کند و به این وسیله شرایطی فراهم کند که هم مجلس شورا و هم مجلس خبرگان در اختیار خودش باقی بماند، اما طرف مقابل توانست مانع ورود دو مهره اصلی خامنه ای به خبرگان بشود. یزدی و مصباح حذف شدند. اگرچه که برخی کسانی که دستشان تا آرنج به خون جوانان و مردم ایران آغشته است و غلام حلقه به گوش خامنه ای هستند به خبرگان رفتند. حداد عادل هم که خامنه ای قصد داشت با رفتن به مجلس شورا، رئیس مجلس بشود و خط او را پیش ببرد، در انتخابات بازنده شد و این هم ضربه دیگری به خامنه ای بود. حالا بعد از این شکستها، خامنه ای برای قدرت نمایی و اینکه هم به مردم و هم به جناح مقابل و هم به غربی ها بگوید که او هنوز همه کاره است و چیزی تغییر نکرده، دست به اقدامات مهمی زده است:
- به سپاه دستور داد تا موشکهای با برد بلند که می توانند تا اسرائیل بروند را شلیک کرده و یکبار دیگر قدرت به اصطلاح موشکی خودش را به غرب نشان بدهد و با نوشتن شعار محو اسرائیل بر روی موشکها، روغن داغ آش را زیاد کند. بعد هم یکی از فرماندهان سپاه بیاید و در مورد کانالها و انبار موشکی دست به خالی بندیهای معمول بزند. به این ترتیب خامنه ای قدرت نظامی تحت اختیار خود را به رخ حریف داخلی می کشد تا مواظب باشد که یکوقت پایش را از گلیمش دراز تر نکند
- مرگ واعظ طبسی که در واقع خودش ولی فقیه استان خراسان بود و در بسیاری موارد از خامنه ای دستور نمی گرفت، این فرصت را به خامنه ای داد تا خراسان را هم صد در صد در اختیار خود بگیرد. علم الهدا که به عنوان رقیب واعظ در مشهد خواسته های خامنه ای را پیش می برد، حالا شده همه کاره ایدئولوژیک خراسان و داماد او یعنی رئیسی که مهره خامنه ای و یک آخوند اطلاعاتی و امنیتی و جنایتکار با سابقه است هم شده مسئول و سرپرست امپراطوری مالی آستان قدس و از درآمد بی حساب و کتاب آستان قدس به راحتی میتواند حمایت مالی در اختیار گروه های تروریستی منطقه و همچنین سپاه و بسیج بگذارد و تا حدودی وابستگی مالی سپاه و بسیج را به دولت تا حدودی ورشکسته، کمتر بکند و دست سپاه را برای ماجراجویی باز تر بکند.
حالا نوبت جناح مقابل است که پاتک بزنند. منتظریم. امیدوارم که در این جنگ قدرت با تمام قوا وارد بشوند و خامنه ای را بکوبند.  

هیچ نظری موجود نیست: