سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

سه‌شنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۹۴

"عاقا"! شارلاتان اول و رفسنجانی شارلاتان دوم است.



گفتار نیک 4 اسفند 94 :حسین پویا

اگر موافقید بازپخش کنید
" فضا سازی برخی رسانه های تندرو و گروه های افراطی درمورد حمایت بیگانگان از لیست های انتخاباتی اصلاح طلبان شارلاتان بازی است."
علی مطهری از اول از سخت سران نظام بوده و حالا گویی جایی، ضربه ای به مغزش خورده و کمی از گچ ها تبدیل به مغز شده و در نتیجه ضمن حفظ مواضع سخت سرانه، از اصلاح طلبان هم حمایت می کند. و اگر شانس بیاورد با یک ضربه دیگر و تبدیل کمی دیگر از گچ ها به مغز، مثل خیلی های دیگر، به مخالف صددر صد خامنه ای و نظام جهل و جنایت آخوندی تبدیل خواهد شد. مطهری، به دنبال سرو صدایی که بزرگان جبهه سخت سران نظام به فرمان خامنه ای علیه رفسنجانی و دارو دسته اش به راه انداختند و آنها را متهم به عامل انگلیس بودن کردند، در یک سخنرانی انتخاباتی گفته است که :
"فضا سازی برخی رسانه های تندرو و گروه های افراطی درمورد حمایت بیگانگان از لیست های انتخاباتی اصلاح طلبان شارلاتان بازی است".
سوال از مطهری: لطفا ضمن نام بردن از شارلاتان اصلی به سوالات زیر پاسخ بدهید:
- متهم ساختن مخالفین نظام از ابتدای پیروزی انقلاب تا به حال به امریکایی بودن و عامل استکبار بودن شارلاتان بازی نبود و نیست؟
- متهم ساختن و زندانی کردن هر مخالفی که فقط چندکلمه حرف زده یا نوشته، به عامل استکبار و صهیونیزم شارلاتان بازی نیست؟
- متهم ساختن مردمی که در سال 88 به خیابان آمدند و به تقلبها انتخاباتی اعتراض کردند، به فتنه گر، شارلاتان بازی نیست؟
- زندانی کردن یک دختر کاریکاتوریست برای کشیدن کاریکاتور از مجلس آخوندی، شارلاتان بازی نیست؟
- متهم ساختن فعالین حقوق بشر و محکوم کردنشان به زندانهای طویل المدت، به اتهام مضحک اقدام علیه امنیت نظام، شارلاتان بازی نیست؟

- ایران را به بهانه نفوذ دشمن به زندان روزنامه نگاران تبدیل کردن، شارلاتان بازی نیست؟

هیچ نظری موجود نیست: