سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

جمعه، بهمن ۳۰، ۱۳۹۴

فتواهای انتخاباتی آیت اله العظمی "عاقا"!ا


گفتار نیک، اول اسفند 94: حسین پویا

(بازپخش فتواهای "عاقا" ثواب اخروی دارد.)


مسئله 1: اگر کسی با نظام مخالف بوده باشد و علیه نظام فعالیت اینترنتی کرده باشد و به همین دلیل بر اساس شرع انور به بیست و یک سال زندان محکوم شده باشد، وظیفه اش در انتخابات چیست؟
جواب 1: قاضی مربوطه به ایشان مراجعه کرده و در ازای بخشیدن دو سه سال از دوران زندانش از او بخواهند که رای بدهد. اگر قبول نکرد از همان روشی که او را به اقرار به فعالیتهای علیه نظام وادار کرده اند، به رای دادن هم وادار کنند. اگر باز هم نشد اورا تجدید محاکمه کرده و به دلیل فعالیت اینترنتی علیه نظام به اعدام  محکوم کنند. چه معنا دارد که یک مخالف نظام زنده باشد؟ البته احوط آنست که یک بسیجی با شناسنامه باطل شده آن مخالف رای بدهد.
مسئله 2: حضور زنان بی حجاب و بدحجاب که لباسهای غیر اسلامی استکباری - صهیونیستی نظیر "ساپورت" بر تن دارند، در پای صندوقهای رای چه حکمی دارد؟
جواب 2: همانطور که امام فرمودند و بنده هم همواره گفته ام، حجاب در اسلام اجباری نیست. بنده بارها گفته ام که پوشش خانمها به خودشان مربوط است. بر نیروی انتظامی واجب است که اگر کسی متعرض یک رای دهنده بی حجاب و "ساپورتی"! بشود، همانجا در محل بخوابانند و شلاقش بزنن. دقت شود که برخورد کننده متعرض را بزنند و نه آن خانم محترم "ساپورتی" کم حجاب را. احوط آنست که بعد از انتخابات به این قبیل خانمها، شغلهایی در صدا و سیما بدهند.
مسئله 3: اگر کسی در حال مستی و کاملا شنگول بطوری که توان ایستادن نداشته باشد،  به پای صندوق رای بیاید حکمش چیست؟
جواب 3: اولا که مشروب خوردن همیشه حرام نیست و در برخی موارد جایز است. از جمله در هنگام انتخابات که هرچه مشروبش قوی تر باشد، تصمیم گرفتن را برای مومنین آسان می کند. احوط آنست که برادران نیروی انتظامی آن صندوق، مصرف یکسال مشروب دلخواه آن مومن را از انبار سپاه تهیه و بلافاصله در اختیارش بگذارند.
و من اله توفیق. الاحقر، "عاقا"!

۱ نظر:

ناشناس گفت...


ba dorood
tanha rahe rahaee az in tars va bozdeli
va entekhabe bad va badtar
bombast shekani az jense siahkal ast
vagar na fateheye
in mardom ra bayad khand
dorood bar rajavi
zende bad azadi
marg bar Khamenei va hameye khandanash
laanate abadi bar khomeyeni va rahrovanash
armane azadi