سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

دوشنبه، اسفند ۰۳، ۱۳۹۴

پاسخ به یک دوست در مورد هارت و پورت رفسنجانی!


گفتار نیک 3 اسفند 94 :حسین پویا

دوستی پرسیده اند که در انتخابات های قبلی، ولی فقیه توی سر رفسنجانی می زد و رایش را کم می کرد و تحقیرش می کرد (نماینده سی ام شدن در تهران که رفسنجانی معروف شد به "آقا سی"،) و او تحمل میکرد. اما اینبار در محافل خصوصی و غیر خصوصی حضور پیدا کرده و جواب تهدیدها و توهین های خامنه ای را میدهد و کلی هارت و پورت هم می کند و شاخ و شانه می کشد. دلیلش چیست؟
عرض می کنم که در انتخابات های قبلی رفسنجانی در مقابل تحقیر و توهین خامنه ای و کم کردن رایش، فکر می کرد مظلوم نمایی بکند به نفعش است و از همین رو با مظلومیت و با چشمان گریان می گفت که من خودم هیچی نمی گم اما پاسخ و قضاوت را به خداوند واگذار می کنم. احتمالا فکر می کرد که خداوند متعال طرف او را می گیرد و در ظرف یک هفته خامنه ای متقلب و زورگو را یا سوسک می کند و یا اون یکی دستش را هم چلاق می کند. یا حداقل جنتی و احمد خاتمی را "خرچسنه"! می کند. اما وقتی دید که خبری از این چیزها نیست، فهمید که خداوند متعال حاضر به شرکت در دعوای آخوندها نیست. البته خداوند متعال این جماعت را بهتر از هرکسی می شناسد و می داند که اینها برای منافع خودشان سالهاست که سر او را هم کلاه می گذارند به همین دلیل شاید گذاشته است که مردم حسابشان را برسند.
 بنابراین رفسنجانی که از شرکت خداوند متعال در این دعواها نا امید شده حالا خودش میخواهد وارد دعوا بشود. و از آنجایی که بهتر از همه میداند که از طرفی در جریان قیام 88 شاخ خامنه ای شکسته شد، واز طرف دیگر وضعیت کل نظام در خطر است، حالا جرات پیدا کرده که جلوی ولی فقیه پیزوری شاخ شکسته بایستد. هرچند که هم جبهه ای هایش هنوز جرات حمایت علنی از او را ندارند. و البته به نظر من این جماعت لازم است که هرچه زودتر دست به اسلحه ببرند و حق خودشون رو از طرف مقابل با اسلحه بگیرند. نظر شما چیه؟

هیچ نظری موجود نیست: