سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

چهارشنبه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۹۵

واکنش سردمداران نظام به توقیف دو میلیارد دلار و ماله کشی بی بی سی


گفتار نیک 8 اردیبهشت 95: حسین پویا


تصمیم دستگاه قضایی امریکا به مصادره دو میلیارد دلار از دارایی های ایران در بانکهای امریکا و پرداخت آن به خانواده های قربانیان حملات تروریستی رژیم و عواملش در لبنان و کشورهای دیگر، سردمداران رژیم را به جلز و ولز انداخته. سران باندهای متخاصم و رقیب در نظام دست به پرخاش کردن و توهین به همدیگر زده اند. افراد وابسته به دولت روحانی، احمدی نژاد را مسئول می دانند و می گویند او بوده که این پولها را صرف خریدن قرضه ملی امریکا و سرمایه گذاری در امریکا کرده و مشاور ارشد روحانی خواستار محاکمه مسئولین دولت احمدی نژاد شده است. احمدی نژاد هم دست رقیب را خوانده و اطلاعیه داده که مصادره اموال ایران در امریکا ناشی از بی عرضگی حسن روحانی در عرصه بین المللی است. خامنه ای هم که وسیله پیدا کرده که فحش را بکشد به جان امریکائیها و تقصیر خوردن جام زهر را هم به گردن دستگاه روحانی بیندازد. خلاصه اینکه دعوای باندهای نظام در این زمینه حسابی بالا گرفته است.

 اما چیزی که شگفت آور است اینکه هیچکدام از دو جناح و طرفدارانشان وارد این مسئله نمی شوند که چرا دادگاه امریکا چنین حکمی داده و چه چیزی موضوع رسیدگی توسط دادگاه بوده است. هیچ مقامی در ایران، از بالا تا پائین وارد این داستان نمی شود که آیا واقعا حکومت آخوندها مسئول بمب گذاری در مقر تفنگداران امریکایی در بیروت و همینطور در چند کشور دیگر دنیاست یا نه؟ برخلاف انکارهایی که در زمینه ساختن سلاح هسته ای می کردند و می گفتند که اصلا "اسلام" با ساختن سلاح هسته ای مخالف است، در این مورد هیچ اشاره ای به آن انفجارها نمی کنند. زیرا که اصلا مایل به باز کردن در این بحث نیتستند و می ترسند گندش بدجوری بیرون بیاد. اما چه کسی نمیداند که محسن رفیقدوست که در آن زمان وزیر دفاع حکومت آخوندی بود و یکی دو نفر دیگر از پاسداران و حزب اللهی ها نظیر حسن عباسی، اعلام کرده اند و افتخار هم کرده اند که هم تی ان تی و هم ایدئولوژی مصرفی در آن انفجارها و بخصوص انفجار مقر تفنگداران امریکایی در بیروت از ایران رفته است. و حالا سردمداران باندهای نظام آخوندی با رعایت خط قرمز اشاره نکردن به اصل موضوع، هر کدام سعی می کند که این داستان را وسیله ای برای سرکوب رقیب بکند. البته بی بی سی فارسی هم تمام تلاشش را کرده است که در گزارشات خبری اش در این زمینه، هیچ اشاره ای به علت حکم دادگاه نشود و حرفی از مسئولیت نظام آخوندی در آن انفجارها به میان نیاید و داستان این جنایتها به اصطلاح ماله کشی بشود. از بی بی سی غیر از این هم انتظار نمیرود. وگرنه که دسترسی به آرشیو اطلاعات مربوط به آن انفجارات و صحبتهای رفیقدوست برای حرفه ای های بی بی سی مشکل نیست.

هیچ نظری موجود نیست: