سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

سه‌شنبه، فروردین ۲۴، ۱۳۹۵

مصطفی تاجزاده و نامه اش به "عاقا"!

 
گفتار نیک 25 فروردین 95: حسین پویا


مصطفی تاج‌زاده، در نامه‌ای به خامنه ای با اشاره به واکنش‌ها و هجمه‌های وی علیه برجام، از وی خواسته است که "جانب اکثریت ملت را بگیرد" و در عمل به یاری دولت بشتابد تا "دولت بتواند با جلب مشارکت همه جانبه ایرانیان و در محیط مساعد جهانی بر مشکلات عظیم و مزمنی که گریبان ایران و ایرانی را گرفته و بیش از همه قشرهای محروم را آزار می دهد، غلبه کند".
مصطفی تاجزاده از اعضاء سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت بود و در زمان رئیس جمهوری خاتمی، معاون وزارت کشور شد.
کسانی که سن و سالشان قد میدهد خوب میدانند که این سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را خمینی و اعوان و انصارش برای مقابله با سازمان مجاهدین و قبضه کردن نظامی ارکان مختلف کشور راه انداختند و بعدا تقریبا همه اعضای این سازمان، از جمله سبزعلی رضایی، فرماندهان سپاه شدند.  اسمش را هم برای همین گذاشتند سازمان مجاهدین انقلاب تا در تبلیغات، چهره سازمان مجاهدین خلق را که آن موقع محبوبیت زیادی در بین جوانان و مخردم داشت کمرنگ بکنند. جبهه مشارکت هم شامل دانشجویان و طرفداران خط امام بود. خلاصه اینکه اینها از مخلصین و فدائیان خمینی دجال بودند و بنیان همه فشارها و اختناق و انحراف از مسیر عدالت و در نهایت فسادی که حالا دامن گیر کشور شده توسط خمینی گذاشته شد و توسط اینها حمایت و اعمال شد. البته خود اینها هنوزاین را قبول ندارند و این فساد را ناشی از حکومت مطلقه ولایت فقیه که خمینی فرمانش را داد نمی دانند و به همین دلیل هم گاه و بیگاه دم از "دوران طلایی امام"! می زنند. بدون اشاره به خساراتی که جنگ با عراق (که با تحریکات خمینی به وقوع پیوست) به کشور و مردم زد و بدون اشاره به قتل عام و نسل کشی سال 67 که به دستور خمینی جلاد در زندانها انجام شد، و میزان دخالتشان در این جنایتها بکنند. حالا طرف به خامنه ای می گوید که طرف ملت را بگیرد تا دولت فرصت کند که کارها را راست و ریس کند. یادش رفته یا عمدا خود را به فراموشی زده که خمینی بود که گفت: "اگر سی و شش میلیون بگویند بله، من می گویم نه". و حرف خامنه ای و روش خامنه ای همان حرف و روش خمینی است. هر دو جلادند و دیکتاتور و "ولی فقیه مطلق" با این تفاوت که خامنه ای پیزوری است و خوردن جام زهر اتمی شاخش را شکسته. این خط امامی های سابق اول باید تکلیفشان را با ولایت فقیه و ولایت مطلقه فقیه که میراث خمینی دجال است و اساس همه این بدبختی ها و فسادی که دامن کشور را گرفته روشن کنند و بعد دست به این نامه نگاری ها بزنند. برخی از نزدیکان خامنه ای هم در پاسخ به نامه کروبی که درخواست محاکمه علنی کرده، به او با طعنه پاسخ داده اند که علت حبس بدون محاکمه او و موسوی چیزی شبیه همان علتی است که برای حبس خانگی منتظری و برخی دیگر از رهبران مذهبی مخالف خمینی، در زمانی که موسوی و کروبی از نزدیکان خمینی و از مقامات بالای مملکتی بودند، وجود داشت.

هیچ نظری موجود نیست: