سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

یکشنبه، اردیبهشت ۰۵، ۱۳۹۵

دم وودی آلن گرم با جوکهای باحالش

 
گفتار نیک 5 اردیبهشت 95: حسین پویا

اگر موافقید باز پخش کنید


وقتی احمدی نژاد رئیس جمهور مورد علاقه خامنه ای بر سر کار بود، در مقابل قطعنامه ها و تحریمها، به تحریک و با تایید خامنه ای، با حماقت تمام می گفت :"این تحریمها هیچ اثری برما ندارد" و "آنقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه دانتان پاره شود"! و البته بابت این گفته ها از خامنه ای خروس قندی و "آورین، آورین" جایزه می گرفت. اما تحریمها کمر خامنه ای را شکست و مجبورش کرد که جام زهر بخورد و روحانی و ظریف را برای مذاکره بفرستد و برجام را بپذیرد. جنتی با همان زبان الکنش در نماز جمعه اقرار کرد که تحریم بیچاره شان کرده. روحانی هم گفت که فلج شده بودند. و البته دم مجاهدین و مقاومت ایران گرم که این جام زهر را به حلقوم سیدعلی و همدستانش ریختند.
 خامنه ای تصور میکرد، و هنوز هم می کند که امریکا هم ولی فقیه دارد و با یک امضای اوباما همه چیز به ده سال پیش برخواهد گشت و او و پاسدارانش اینبار با احتیاط بیشتری دست به تولید مخفیانه سلاح هسته ای خواهد زد. اما آرام آرام می فهمد که همه آن قطعنامه ها جدی بود و باید بابت هرکدام بها بپردازد و در واقع این "قطعنامه دان" نظام او است که پاره شده و حالا احمدی نژاد انچوچک است که باید "آب را بریزد آنجایی که میسوزد"!
 حالا روحانی و ظریف و دارو دسته شان، به دستور سیدعلی و زیر نظر او، با رفت و آمد چپ و راست و به هر بهانه به اروپا و امریکا و با التماس از امریکا و اروپا می خواهند که جفتک اندازیهای خامنه ای را ببخشند و مزخرفات سیدعلی و پاسدارانش را جدی نگیرند و آنها را در خانواده ملل بپذیرند و با نظام آخوندی معامله بکنند، و البته هنوز هیچ سودی نبرده اند. و خنده دار اینکه در همین حال خود خامنه ای و عقب افتاده های ذهنی اطرافش برای روحیه دادن به بسیجی ها و "دلواپسان" خامنه ای، چپ و راست می گویند که مذاکرات و برجام از اولش بیخود و بی فایده بوده و برای روحانی و امریکا خط و نشان می کشند.
به گزارش ایلنا، آخوند عبدالله حاجی‌صادقی نماینده خامنه ای در سپاه، با اشاره به تلاش "دشمن"! برای کشاندن برجام به حوزه‌های دیگر از جمله موشکی و حقوق بشر اظهار کرد: "به نظر من این نوع تلاش‌های مذبوحانه دشمن جای تعجب ندارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز پیش از آغاز مذاکرات نسبت به این خطر هشدار داده بود."
و این در حالیست که همه رفت و آمدها و همه مذاکرات به دستور و زیر نظر و با حمایت و سرپرستی خود خامنه ای انجام شده و می شود و این اوست که برای کسب ترحم امریکا و غرب، ظریف را به مذاکره می فرستد. حرفای این آخونده و خود خامنه ای در این زمینه یاد آور لطیفه ای است از ساخته های وودی آلن، کمدین نابغه امریکایی.
یارو رفت پیش روانپزشک و گفت:
آقای دکتر این برادر من احمق شده. فکر می کنه که مرغه. دائم قدقد می کنه و یه جا میشینه زور میزنه میگه داره تخم می کنه.
روانپزشک گفت:
ای بابا. پس حالش خیلی بده. چرا نمی بریش بیمارستان روانی بستریش کنی؟
یارو مثل خامنه ای یک قیافه ای گرفت و گفت:
آخه ما به تخمهایی که می کنه احتیاج داریم.

خامنه ای خودش بهتر از همه میداند که به این مذاکرات بی نتیجه بیشتر از همه احتیاج داره.


۱ نظر:

ماي بي سي گفت...

نوشته هات حرف نداره