سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۹۵

خامنه ای، "حقوق بشر" و "حقوق" بشار!

 
گفتار نیک28 اردیبهشت 95: حسین پویا

از بازپخش کوتاهی نفرمائید. ثواب داره!


جمهوری اسلامی بر پایه قانون اساسی اش و توسط خلیفه! "مسلمین" که همان ولی فقیه باشد اداره می شود. خلیفه، بر اساس مفاد همین قانون اساسی، قدرت مطلق دارد و میتواند همان قانون اساسی را هم نادیده بگیرد و خودش هرطور دوست دارد فرمان صادر کند. قانون اساسی ولایت فقیه بر اساس برداشت خمینی از اسلام نوشته شده و خمیرمایه حکومت مذهبی جمهوری اسلامی است. به موجب همین برداشت از اسلام، این قانون پایه هایش بر تبعیض و تحمیل بنا شده است. تبعیض بین شیعه و سنی و تبعیض بین مسلمان و غیر مسلمان، تبعیض بین زن و مرد و.... و تحمیل برداشتهای آخوندی از اسلام بر همه شهروندان، از شیعه گرفته تا سنی و غیر مسلمان. و از همینجاست که مشخص می شود که این قانون اساسی هیچ سنخیتی با "حقوق بشر" ندارد و تنها چیزی که برای بشرهای ایرانی قائل است وظیفه و خدمت کردن به ولی فقیه و مریدانش است و همین.
آفرین بر همه کسانی که فریب ننه من غریبم درآوردنهای خمینی دجال را نخوردند و به این قانون اساسی قرون وسطایی و ضد بشر رای ندادند و از جمله مجاهدین خلق ایران که اعلام کردند که رای نمی دهند و کلی هم از بابت این شهامت و پایبندی به اصول بها پرداختند.

اما همین حکومت با همین قانون اساسی ولایت مطلقه فقیه، برای ماندنش علاوه بر سرکوب وحشیانه مردم در داخل کشور، به صدور تروریسم در خارج هم دست زده و در سوریه و عراق و لبنان و هرجا که دستش رسیده جنگ راه انداخته است. از دهان مردم ایران زده و درآمد فروش نفت و گاز کشور را به حلقوم تروریستهای حزب اله لبنان و دولت سرکوبگر بشار اسد در سوریه ریخته است. در یک کلام ؛ در حالیکه هیچ اهمیتی برای هیچیک از مفاد اعلامیه جهانی "حقوق بشر" قائل نیست و دائما آنها را نقض می کند،  از پرداخت "حقوق" و مخارج ماهیانه امثال بشار اسد جنایتکار هیچگاه کوتاهی نمی کند. صدور تروریسم و فرستادن پاسدار به سوریه یکی از دو پایه ماندگاری نظام است و به همین دلیل اگر بشار اسد شکست بخورد و برود، نظام آخوندی هم چاره ای جز رفتن ندارد. این رژیم قرون وسطایی، "حقوق بشر" ایرانی ها را نقض می کند و "حقوق" بشار را از کیسه مردم ایران می پردازد تا بماند. اما هیهات که این داستان به انتها رسیده است و نظام جهل و جنایت آخوندی به زودی خواهد رفت. 

هیچ نظری موجود نیست: