سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

جمعه، مهر ۲۵، ۱۳۹۹

اندر حکایت یک بسیجی که می خواهد خود را مجاهد جا بزند


 
توجه کنید دوستان. لطفا توجه کنید.
یک بسیجی سایبری خامنه ای در تاریخ 17جولای 2020 و در تاریخ 17 آگوست 2020 یعنی در فاصله دقیقا یک ماه، با نام ناشناس، دو کامنت در وبلاگ من در زیر شعر طنز "پیام سیدعل به رهبر چین" نوشته. تلاش کرده که خودش را از مجاهدین اشرف 3 جا بزند. من پیام دوم را اینجا می گذارم و از شما تقاضا می کنم پاسخ کوتاه و البته محترمانه به این بدبخت فلکزده که تحمل یک شعر طنز را هم ندارد بدهید.
و اما کامنت:
"خدایی دیگه شعرهات خیلی تکراری شده هم کلمات هم مفهوم و محتوایعنی مثل فحش دادن شده . الان بچه های جوان تو اشرف۳ شعر میگن و میخونن و اجرا میکنند با موسیقی با چه غنایی و محتوایی و هر بار تازه به نظرم وبلاگ را ببندی یا مطالب سیاسی بنویسی به نفع خودته".
من به او می گویم
:تف به ریش خامنه ای جنایتکار. اونقدر علیه خامنه ای دجال بی شرف شعر خواهم گفت تا امثال تو گوساله احمق خفه شوید.
شما هم لطفا جواب کوتاهی بدهید

۴ نظر:

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ندا گفت...

شعر بگو برعلیه خامنه ای هم بگو اما تکراری و بی خاصیت و چرت نگو شعر بگو که جگر جلا پیدا کنه مثل روزبه و اگه کسی هم بهت انتقادکرد نگو بسیجیه او بگو شاید راست بگه آخه

حسین پویا گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
حسین پویا گفت...

اگر اسمت واقعا ندا باشد و زن باشی به رعایت احترام فقط بهت میگم که فرق بین شعر معمولی و هزل و طنز را نمی فهمی. شعر معمولی ممکن است جیگر تو را خنک کند اما هزل و طنز من دل و بقیه جاهای بسیجیان سیدعل را به شدت می سوزاند.