سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

یکشنبه، آذر ۱۸، ۱۳۹۷

روحانی و (خالی) بستن تنگه!

حسین پویا
17 آذرماه 97



روزی آخر دامن فرماندهان خواهم گرفت
از اصول بستن "تنگه" نشان خواهم گرفت

بستن تنگه برای ما مث آب خوردنه
آجر و سیمان و گچ از طالبان خواهم گرفت

آجر و سیمان اگر کم بود ما را نیست باک
فیروز آبادی که باشد، بنده جان خواهم گرفت

من کلیدی داشتم از جنس تزویر و چاخان
تا ببندم تنگه را، قفل کلان خواهم گرفت

پاره شد برجام اگر با دست شیطان بزرگ
یقه اش را بنده توی مانهاتان خواهم گرفت

چونکه عاقا گفته آتش می زند برجام را
فندک و بنزین من از هندوستان خواهم گرفت

با همان موشک که عاقا از کره آورده است
انتقام خویش را از دشمنان خواهم گرفت

میزنم موشک به اطراف امارات و دوبی
باج از ایشان از برای دوستان خواهم گرفت

چند موشک هم به  کوهستان مرزی میزنیم!
باز هم موشک من از "چین چونگ چان" خواهم گرفت

بنده از تحریم هم باکی ندارم چونکه من
تخم مرغ از لندن و نان از "جاپان" خواهم گرفت

بهر عاقا و بزرگان هم بُوَد تحریم کشک
از برای باغشان من باغبان خواهم گرفت

الغرض چون جان عمه م باکم از تحریم نیست!
جام زهر "تنگه" بهر خودکشان! خواهم گرفت






هیچ نظری موجود نیست: