سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

پنجشنبه، شهریور ۳۱، ۱۳۹۰

مصاحبه پروفسور احمدی نژاد با سی ان ان

................
خبرنگار: معذرت میخوام آقای رئیس جمهور. بنده....
احمدی نژاد: اجازه بفرمائید. ببینید این شما غربی ها هستید که هیچوقت عادت ندارید که معذرت خواهی کنید. وگرنه دولت و نظام الهی ما هرگاه اشتباهی می کنه میره جلوی مردم و معذرت میخواد.
خ: سوال اولم اینه که این داستان سه هزار میلیارد تومان اختلاس چیه و کار کیه و اصولا آیا این حجم از اختلاس نشانه فساد یک حکومت نیست؟
ا. ن. :ببینید اصولا حجم و سطح و طول و عرض و ارتفاع اختلاس ربطی به حکومت و فساد نداره. دوم اینکه اختلاس چه کار داره با فساد. اختلاس اختلاسه و فساد حکم خودشو داره. سوم اینکه بنده در برنامه انتخاباتیم بارها گفتم که بنده دلم میسوزه که توی این مملکت اسلامی یک نفر می تونه صدها میلیارد اختلاس کنه و اما یک جوان یا کاسب یا معلم یا دهقان نتواند ده میلیون یا بیست میلیون از بانک وام بگیره. خوب من برنامه م  این بود که همون جوان یا کاسب یا معلم و دهقان هم بتونن اقلا صد میلیون یا دویست میلیون از بانک اختلاس کنن. اصولا مشکل ما کوتاهی یا بلندی موی سر و ناخن خانوما و مسئله اختلاص دو سه هزار میلیارد نیست. خوب اگه مردم نتونن اختلاس بکنن اون وقت مجبورن دزدی کنند و اونوقت میدونید چی میشه؟
تمام مطلب را اینجا بخوانید

هیچ نظری موجود نیست: