سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

شنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۸۹

ادامه خامنه ای و صدای انقلاب

خامنه ای و صدای انقلاب
1- چند ماه دیگه: خطبه نماز جمعه خامنه ای
بسمه تعالی. بنده خیلی متشکرم که شما جوانان عزیز با تلاشهای خودتون صدای انقلاب را به گوش بنده رساندید. طیب اله

3- دو هفته بعدش- سخنرانی در تلویزیون بابا طیب اله. من نوکر شمام. اصلا ولی فقیه یعنی خر ملت. من خر شمام. آدم که نمیگه مرگ بر خر خودش. من میدونم که شما منظور بدی ندارین اما شما را قسم میدم به دو دست بریده حضرت عباس که این شعار مرگ بر فلانی را دیگه ندید من خیلی می ترسم. میدونم منظورتون من نیستم. میدونم منظورتون اون خمینی گوربگور شده ست. اما من میترسم. من گول دایناسورهایی امثال این جنتی و مصباح و اون یزدی دزد رو خوردم که نا کسا معلوم نیست کجا در رفتن. اونا فتوای قتل روشنفکرا رو دادن. خودم پیداشون می کنم و تحویلتون میدم. اصلا اگه به من فرصت بدید خودم میگیرم اعدامشون می کنم. من اصلا آیت اله نیستم که بخوام فتوا بدم که موسیقی حرامه یا نیست. بابا من اصلا خودم اهل موسیقیم. میخواین براتون همیجا برقصم

هیچ نظری موجود نیست: