سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

شنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۹۲

قسم نامه و تعهدات روحانی

قسم می خورم آی قسم می خورم
اگرچه گهی بنده غم می خورم

قسم می خورم من به جان امام
که باشد از او پول و پست و مقام

به روح خمینی قسم می خورم
گهی بیشتر، گاه کم می خورم

قسم بر کلاه کج خامنه
که با دست چپ تو سرم می زنه

قسم بر نگاه چپ سیدعلی
که کج می نشیند روی صندلی
..........................

1- تعهد می کنم که دستاوردهای اقتصادی هشت سال زحمت دکتر احمدی نژاد و یارانش را خراب نکرده و با تلاش شبانه روزی اجازه ندهم آمار و ارقام پیشرفتهای اقتصادی نظیر نرخ دلار و نرخ تورم و نرخ بیکاری از میزان موجود کمتر بشود.
2- تلاش خواهم کرد که باب بحث و گفتگوی سازنده را با زندانیان سیاسی باز کرده و آنها را قانع کنم که برای مصاحبه به تلویزیون تشریف آورده و از پیشگاه مقام معظم رهبری و امت همیشه در صحنه عذرخواهی کرده و تقاضای عفو بنمایند. البته سرنوشت زندانیان مربوط به جریانهای برانداز در دست مقام معظم رهبری است.
3- قول میدهم که تدارکاتچی خوبی برای مقام معظم رهبری بوده و در سرکوب دشمنان ایشان از هیچ کاری دریغ نخواهم کرد
4 – از آنجایی که معتقدم وظیفه دانشجویان درس خواندن و به پایان رساندن دوران تحصیلی شان است و مسائل سیاسی کشور به دانشجویان مربوط نمیشود، با بهم زنندگان نظم محیط مقدس دانشگاه ها برخورد جدی خواهم کرد و در این زمینه از راهنمایی ها و کمکهای برادرانی  نظیر نقدی و قالیباف و رادان و مرتضوی کمک خواهم گرفت.
...........................

هیچ نظری موجود نیست: