سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

جمعه، دی ۱۷، ۱۳۸۹

احمدی نژاد و الاغ ساندیسی - قسمت آخر




ششم ژانویه 2011
احمدی نژاد و الاغ ساندیسی -3
قسمت آخر – رهنمود دادن خامنه ای احمدی نژاد را
مطبوعات رژیم:
"احمدی نژاد که در جمع تعدادی از اهالی سمنان، شهر زادگاه خود سخن می گفت، با تشکر از مردم به علت "همکاری در اجرای موفقیت آمیز طرح هدفمندسازی یارانه ها" افزود: "وقتی خدمت مقام معظم رهبری رسیدم ایشان فرمودند به مردم بگویید این پول، پول امام زمان است."
او اجرای طرح هدفمندی یارانه ها را باعث "افزایش معنویت در کشور" دانست و گفت: "در این 20 روزی که از اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها می‌گذرد صمیمیت‌ها، احترام‌ها و دلسوزی‌ها بیشتر شده است و این آثار عدالت است
."
در قسمت های قبل گفته شد که خامنه ای که از تظاهرات مردم در جریان گران شدن سوخت خود را باخته بود و از مشاهده خالی بندی های احمدی نژاد در تلویزیون دولتی خشمگین شده بود، وی را احضارکرد و مورد عتاب و خطاب و توهین قرار دار. و اینک ادامه و پایان ماجرا:

ترا باید دهم من گوشمالی
مرا کردی دچار خوش خیالی

بیاور گردنت را اینطرفتر
که تنبیه ات کنم ای احمق خر

چو بشنید احمدی این حرف رهبر
دوتا پاشو کشید بازم عقبتر
................
ولی از آنطرف یک شخص سوم
که شاید بود یک روحانی از قم

بزد محکم به پشت کله ی او
بگفتا توبه کن ملعون پررو

و نیش خامنه تاگوش شد باز
بگفتا نوش جان ملعون طناز

که دیگر بعد از این خالی نبندی
توی تلویزیون بیخود نخندی

تو که ریش مث بزغاله داری
غلط کردی که گفتی هاله داری

از این پس اولین کار تو اینه
بزن سنگ مرا هرجا به سینه

بگو ای مردم دار العماره
کسی جز سیدعلی هاله نداره

تو حق روضه خوانی هم نداری
نمیخواد بیخودی بازی درآری

و اما این مشاورهای سرکار
برای ما شده اسباب آزار

رفیقاتو نکن قالب به بنده
نکن هی بنده را اسباب خنده

تو خود یک مجری دستور هستی
خیال کردی چرا اینجا نشستی

برو بیرونشون کن زود – فوری
نگو "آقا" نمیشه، یا چطوری!!

اگر هم مشورت داری تو لازم
برو قم خدمت آشیخ کاظم!!

و اما مطلب دیگر که دارم
و میخوام توی برنامت بذارم

از این پس صحبت یارانه ها را
اگر کردی نیاور نام ما را

نگو اینها همه دستور ما بود
بگو اینها همه کار خدار بود

بگو رهبر از اول بی خبر بود
مقام رهبری خود کور و کر بود

نه!! این را هم نگو، مشکوک میشن
بگو رهبر مخالف بود با من

بگو رهبر به من می گفت محمود
سبیلت بدم من عاقبت دود

نگی من خود به تو خط داده بودم
نگی یکسال مهلت داده بودم

نگو گفتم در آمد داره این کار
و میشه کیسه مون از پول سرشار

خلاصه هر سخنرانی که داری
نباید اسم رهبر رو بیاری

بگو اینها همه کار خودت بود
هدفمندی از افکار خودت بود

اگر دیدی شلوغ شد شهر، جیم شو
برو همکار شیطان رجیم شو

تو که رفتی منم میگم به مردم
که تو همواره بودی نوکر قم

و خواهم گفت آن ملعون نامرد
به قصد توطئه این کار را کرد

تو هم یک مدتی مخفی به سر کن
و بعدش هم به یک جایی سفر کن

چو افتاد آبها از آسیابا
و مردم یادشون رفت این حسابا

بشو در دفتر بنده مشاور
بخوان شعر و برای من بده قر

چو بشنید احمدی دستور رهبر
و شد آگاه از منظور رهبر

بگفتا چشم و خیلی عارفانه
به سوی دفتر خود شد روانه
-----------------------
وبلاگ نوشته های حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/


هیچ نظری موجود نیست: