سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

یکشنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۸۸

آرزوهای یک جنایتکار مجنون

این شعر مربوط به دوره اول ریاست جمهوری دیوانه جنایتکاری به نام احمدی نژاد است که در نوشته هایی با عنوان خاطرات احمدی نژاد آمده است
:
آرزو دارم که روزی رهبر دنیا شوم من
بر سرم عمامه باشد، "حضرت آقا" شوم من

آرزو دارم که ریشم مثل آقا توپ باشد
یا شبیه کاسترو، آن رهبر کوبا شوم من
آرزو دارم که پر رو میشدم چون شیخ اکبر
گاهگاهی هم مث او کوسه دریا شوم من
آرزو دارم فقط یک هفته جای بوش باشم
صاحب آن بمب های گنده ی زیبا شوم من
صاحب ناو هواپیمابر و اف شیش و یو 2
صاحب هشتصد کروز، نهصد هواپیما شوم من
تا که بمباران کنم من مصر و اسرائیل و اردن
بعد از آنهم راهی کشتار کافرها شوم من
آنقدر بر فرق کافرها بریزم بمب و موشک
قهرمان اول خونریزی دنیا شوم من
آرزو دارم مث مصباح یزدی جن بگیرم
نیمه شب تا صبح هم فرمانده جن ها شوم من
با سپاه جن شبی حمله برم بر بدحجابان
باعث سرگرمی آقا و حزب الله شوم من

هیچ نظری موجود نیست: