سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

چهارشنبه، تیر ۲۴، ۱۳۸۸

خاطرات یک رئیس جمهور احمق و قلابی

اما از طرز حرف زدن آقا فهمیدم که حتما باید یه منظوری از این شعارا این وسط باشه که یه جوری به دولت و حکومت برمیگرده. توی راه که برمیگشتم به خودم گفتم نکنه منظور اینا از دیکتاتور یکی از فرماندهان سپاه و یا یکی از وزرای من باشه. تصمیم گرفتم از وزیر اطلاعات بخوام که در این مورد زودتر تحقیق کنه که اگر این حدس من درسه دستور بدم که شعار دهنده ها را همونجا توی خیابون حالشون را بگیرن. دوتاشون رو که توی خیابون سر ببریم بقیه حساب دستشون میاد.ا

۱ نظر:

مهدي گفت...

من كاملا با شما مخالفم ... شوراي مقاومت ملي رو درست نميشناسم ولي احتمالا مثل مجاهدين خلق يك سازمان تروريستي است... ضمنا اشتباها و از طريق سرچ گوگل به سايت شما اومدم... تا صد سال ديگه هم به امثال سايت شما سر نميزنم. اين رو هم بگم كه فكر نكنم ساكن ايران باشي چون اگه بودي متوجه ميشدي كه بيش از 90 درصد مردم ايران با امثال شما مخالفند و همين حكومت آخوندي (!)‌ رو به امثال شوراي جنابعالي ترجيح ميدهند... هموطن براي شما دعا ميكنم كه خدا هدايتتون كنه اين تنها كاريه كه از دستم برمياد
يا علي