سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

یکشنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۸۷

آرزویی برای سال جدید

توی کشورهای اروپایی رسم است که وقتی سال نو میشود، آدم ها برای سال جدیدشان یک یا چند برنامه و یا هدف تعیین می کنند و با دوستانشان هم آنرا در میان میگذارند و خلاصه یکجوری خودشان را توی رودر بایستی میگذارند که آن برنامه یا خواسته را تا پایان سال انجام بدهند.
من هم تصمیمم این است که در سال جدید این وبلاگ را فعال کنم و روزانه چیزهایی در آن بنویسم. چیزهایی که فقط مخصوص این وبلاگ باشد. راستش از وقتی فهمیدم که تعدادی از هموطنان از داخل روی این وبلاگ می آیند خیلی خوشحال شدم و احساس مسئولیت کردم که مسئله را بیشتر جدی بگیرم. ای-میلم را هم اعلام کردم تا دوستان و هموطنان و بخصوص اهل طنز بتوانند با من رابطه داشته باشند و مرا از نظراتشان و تولیداتشان با خبر کنند.
به امید سالی موفق برای همه ی هموطنان و به امید اینکه این سال آخرین سال حکومت ملاهای جنایتکار بر ایران عزیزمان باشد.

هیچ نظری موجود نیست: