سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

سه‌شنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۸۵

مدتي است که وبلاگ به روز نشده. ميبخشيد. اين هم از مشکلات تابستان است.


حسین پویا

25 جولای 2006


نامه احمدی نژاد به آنجلا مرکل

السلام ای مرکل بی معرفت
آنجلای کافر گربه صفت

ای که موهای سرت رنگ طلا
خنده هایت شد بلای جان ما

ای رئیس کل قوم جرمنی
تو چرا توی سر ما میزنی

ای که از ما نفت ارزان میخری
پس چرا با بوش کافر میپری

چون نمی ترسی ز مار غاشیه
روی دیوارت پر از نقاشیه

تو عرق هم میخوری ای بی حدود
مرتورا جک استرا افشا نمود

تو نمی ترسی ز گرز آتشین
نیستی تو تابع دین مبین

صیغه را هم ظاهرا رد میکنی
ایهاالمرکل به خود بد میکني

نقشه تنبیه مارا می کشی
کفر کم کن، سوسک میخواهی بشی
توبه کن ای مرکل بی قافیه
معصیت بسه، همینجا کافیه
توبه کن در محضر مصباح دین
روسر سر کن، دوزانو هم بشین
ای ضعیفه قصد استغفار کن
دوستانت را همه بیدار کن

گفته ام من از همان روز نخست
حجت الاسلام هیتلر جد توست

مثل او باید بیفروزی تو جنگ
مثل من باید بفرمایی جفنگ

مثل هیتلر بر همه بنما غضب
مثل من خالی ببندان روز و شب

هرکسی دم میزند او از لنین
نوک او را تو به یک قیچی بچین

با دگر اندیش بد کن مثل من
هر دگر اندیش کافر را بزن

مثل هیتلر با یهودان در ستیز
خونشان را توی یک زندان بریز

تا شود آقای ما از تو هپی
با موبایل خود زند با تو گپی

پس بدینسان میشوی تو رستگار
نام نیکی ماند از تو یادگار

پس در آن دنیا به جنت میروی
مثل من قربان عمت میروی

برای دیدن نوشته های حسین پویا به وب لاگ زیر مراجعه فرمایید
http://hosseinpooya.blogspot.com/

هیچ نظری موجود نیست: