سی و چندسال است که طنز و چيزهاي ديگر از جمله نمايشنمامه طنز مي نويسم.در همه اين مدت همراه شوراي ملي مقاومت بوده ام زيرا معتقدم رژيم آخوندي بايد در تماميتش سرنگون شود و يک جمهوري سکولار سر کار بيايد

یکشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۰

جنبش بی هزینه

14 دسامبر 2011
سایت کلمه که خود را سخنگوی جنبش سبز و میرحسین موسوی می نامد، علاوه بر ضدیت و تاختن بر سرنگونی طلبان، بر همه مقاومتها وخونهای ریخته شده در این دوسال اخیر چشم پوشیده و رهنمود مبارزه بدون هزینه هم میدهد. بدانند که آنچه که اینها نمایندگی می کنند، جنبش وادادگی است نه جنبش سبز. 
جنبش  بی هزینه!
جنبش چیزیم! و کار بی هزینه می کنیم
سوپ جنبش را پر از آب خزینه می کنیم
ما طرفداران صلح و جنبش بی زحمتیم
دشمنی با هرکسی کارش جز اینه می کنیم
گفتمان ما ندارد خرج  و باشد بی خطر
این چنین چرخش مداری را بهینه می کنیم
گفتمان سرنگونی نیست کار عاقلان
سیدعلی را ما دچار خشم وکینه می کنیم
سیدعلی را که نباید بیخودی آزرده کرد
حضرتش را والی شهر مدینه می کنیم
سالها بودیم ما خود راهی خط  امام
بعد از این هم ما همان خط را زمینه می کنیم
خود نبوده نقض قانون اساسی قصد ما
ما همین قانون خود را وصله پینه می کنیم

ادامه شعر

سه‌شنبه، آذر ۱۵، ۱۳۹۰

گفتگوبا دکتر قصیم در مورد مسئله اشرف. شماره 3

گفتگو با دکتر کریم قصیم مسئول کمیسیون محیط زیست شورای ملی مقاومت در باره مسائل اشرف و موضعگیری دبیرکل سازمان ملل در روز 15 آذر 1390 . احاله موضوع اشرف به شورای امنیت
http://www.youtube.com/watch?v=vuLyZQJEEDI

جمعه، آذر ۱۱، ۱۳۹۰

نکته های مهم در قضیه تسخیر سفارت انگلیس

-  به گفته خبرگزاریها و به شهادت عکسها تعداد زیادی پلیس با کلاه خود و سپر در مقابل در سفارت حضور داشتند که وظایف محوله را به بهترین نحوی انجام دادند. گفته می شود علت حضور این تعداد از پلیس این بوده است که اگر بین بسیجیان طرفدار رهبر و لباس شخصی های طرفدار رئیس جمهور بحث و جدل و درگیری ایجاد شود پلیس مانع دعوا و چاقو کشی بشود تا برنامه تسخیر سفارت خراب نشود.
- در پایان مراسمِ تسخیر سفارت انگلیس و بقیه قضایا، علیرغم توصیه های مکرر ریاست محترم مجلس، تعدادی از شرکت کنندگان توسط پلیس دستگیر و به پاسگاه هدایت شدند. در بازجویی مشخص شد که هیچکدام از دستگیرشدگان دانشجو نیستند و بنابراین همگی آنها پس از عذرخواهی و دلجویی آزاد شدند.